Outlook 2003
Fra : mig selv

Dato : 07-06-04 17:16

Hej Gruppe

Er der nogle her som ved om man kan få outlook til at sende en mail tilbage
til dem som sender mail til en med besked om at man holder ferie, jeg ved
at det kan lade sig gøre i lotus notes.

MVH

gert

Fra : GiWeo

Dato : 07-06-04 17:27

Hejsa

>Er der nogle her som ved om man kan få outlook til at sende en mail tilbage
>til dem som sender mail til en med besked om at man holder ferie, jeg ved
>at det kan lade sig gøre i lotus notes.

Kan se du bruger TDC

På adressen; http://mail.tdconline.dk/ kan du indstille autosvar !

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : complex-fjernes-@pc.~

Dato : 07-06-04 17:28

Det kan sættes op i din konto hos TDC
eller du kan indrykke en annonce i avisen at du er bortrejst de næste
3 uger, så kan du nok også være sikker på besøg.

Alt ialt en dårlig løsning.

Med venlig hilsen
Lars (København nord)

Fra : Gevaldi

Dato : 07-06-04 18:03

mig selv skriblede:
> [...]
> tilbage til dem som sender mail til en med besked om at man holder
> ferie, jeg ved at det kan lade sig gøre i lotus notes.

Ja, det er sørme smart og så får alle
spammerne også en mail retur der
oplyser: *Min mail adresse er valid*
send mere spam.

--
/Gevaldi

Fra : Søren Andersen

Dato : 11-06-04 00:55

> Er der nogle her som ved om man kan få outlook til at sende en mail
tilbage
> til dem som sender mail til en med besked om at man holder ferie, jeg ved
> at det kan lade sig gøre i lotus notes.

Ja, det kan sagtens lade sig gøre... Jeg har altid brugt en engelsk version
af Outlook, så du får menuerne osv. på 'udenlandsk' - Navigér til 'File Menu
/ Tools / Rules and Alerts... /' og lav følgende 'New Rule...' (kald den
evt. 'ferie autosvar'):

Apply this rule after message arrives
where my name is in the To box
and sent only yo me
and from <liste af alle de kontakter du er interesseret i skal modtage
svaret>
reply using <sti til en til formålet gemt .oft meddelelse indeholdende din
besked>
except if the subject contains <'OK, nok er nok - fri mig venligst fra
auto-svar for eftertiden'>

Sidste line er subjectet som følgende hyperlink fra .oft meddelelsen
frembringer:
mailto:<e-mail adresse her>?subject=OK, nok er nok - fri mig venligst fra
auto-svar for eftertiden

Læs mere om .oft templates i Help / på nettet.