camping telt
Fra : Filip

Dato : 06-06-04 23:12

Hej NG

Jeg er ved at se på nye telte. Jeg tror det skal være et 4 pers telt med
fortelt (iglo typen). jeg har prøvet at søge lidt efter nogle forhandlere,
men kan ikke rigtigt finde særlig mange. Er der nogen der har et par links
eller lign.?

Filip

Fra : anders majland

Dato : 07-06-04 19:21

> Jeg er ved at se på nye telte. Jeg tror det skal være et 4 pers telt
> med fortelt (iglo typen).

Hvad skal du bruge det til ?
Det er noget forskel på kravene afhængigt af om det er badeferie i bil
ved middelhavet eller vandretur af halvøde stier mod nordkap

> jeg har prøvet at søge lidt efter nogle
> forhandlere, men kan ikke rigtigt finde særlig mange. Er der nogen
> der har et par links eller lign.?

Byggermarkeder, bilkam harald nyborg osv har alle billige telte der er
ganske udemærket hvis vægten ikke er vigtig og klimaet "venligt".

Vi brugte et et par ferier i et billigt kuppeltelt med apsis fra harald
nyborg. Efter den sidste 3ugers cykelferie på langs og tværs af danmark
hvor vi brugte lidt tid om aftenen på campingpladser på at kigge telt
vidste vi hvad vi ville have. Et tunneltelt med god plads i kabinen og
god plads til bagage foran. Men vi brugte så også 3000kr på teltet.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid