MS Windows
briani 27239
Ikoner væk
Fra : Tappe & Bang-Mortens~

Dato : 06-06-04 17:52

Mione ikoner for Explorer, Outlook, Skrivebord og Windows Media er
forsvundet fra venstre side af processlinien. Hvordan finder jeg dem igen.
System W2K

Stig Bang-Mortensen

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 06-06-04 19:24

Tappe & Bang-Mortensen skrev i en meddelelse...
> Mione ikoner for Explorer, Outlook, Skrivebord og Windows Media er
> forsvundet fra venstre side af processlinien. Hvordan finder jeg dem
> igen. System W2K

Højre klik på proceslinien
Vælg "Værktøjslinier" -> "Hurtig start"
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Tappe & Bang-Mortens~

Dato : 06-06-04 19:34

Torben Greve Otzen wrote:

> Højre klik på proceslinien
> Vælg "Værktøjslinier" -> "Hurtig start"

Det virkede, tak for det. Nu kan jeg bare ikke få den nye værktøjslinie
skubbet helt til venstre da det virker som om der er en værktøjslinie i
forvejen uden indhold. Hvad så?

Stig Bang-Mortensen

Fra : DonE

Dato : 06-06-04 20:20

Tappe & Bang-Mortensen wrote:

> Det virkede, tak for det. Nu kan jeg bare ikke få den nye værktøjslinie
> skubbet helt til venstre da det virker som om der er en værktøjslinie i
> forvejen uden indhold. Hvad så?

Højre klik på proceslinien
Vælg 'Lås proceslinien'

--
DonE
Erara humanum est.

Fra : Tappe & Bang-Mortens~

Dato : 07-06-04 13:32

DonE wrote:

> Højre klik på proceslinien
> Vælg 'Lås proceslinien'

Jeg kan ikke finde "lås proceslinien".

Stig Bang-Mortensen

Fra : ///JJ

Dato : 07-06-04 15:12

Tappe & Bang-Mortensen wrote:
> [...]

Det fungerer ved hjælp af Drag'N'Drop - så bare tag fat i værktøjslinien og
træk den til venstre. Evt. træk den anden til højre, eller højreklik og slet
den.

> Jeg kan ikke finde "lås proceslinien".

Den har du heller ikk i Win2000! :)

///JJ

Fra : Tappe & Bang-Mortens~

Dato : 07-06-04 17:54

///JJ wrote:

> Det fungerer ved hjælp af Drag'N'Drop - så bare tag fat i
> værktøjslinien og træk den til venstre. Evt. træk den anden til
> højre, eller højreklik og slet den.

Når jeg har cursoren lige til højre for "start" viser den at jeg kan trække
i punktet. Når jeg højre klikker skifter ikonet til dobbeltstregen med pil
til højre og venstre. Hermed er det slut. Jeg kan kun flytte cursoren
proceslinien følger ikke med. Jeg synes det er lidt voldsomt at reformatere
på grund af det her. Er der forslag?

Stig Bang-Mortensen

Fra : ///JJ

Dato : 07-06-04 22:07

Tappe & Bang-Mortensen wrote:

> [...]
> kan kun flytte cursoren proceslinien følger ikke med. Jeg synes det
> er lidt voldsomt at reformatere på grund af det her. Er der forslag?

Jeg fatter ikke en brik af det der - sorry!
Har du ikk mulighed for at poste et screen-dump i dk.binaer, så skal jeg
gerne illustrere det med en tegning derpå.

///JJ

Fra : Tappe & Bang-Mortens~

Dato : 08-06-04 21:37

///JJ wrote:

> Jeg fatter ikke en brik af det der - sorry!
> Har du ikk mulighed for at poste et screen-dump i dk.binaer, så skal
> jeg gerne illustrere det med en tegning derpå.

Det ligger der nu.

Stig Bang-Mortensen

Fra : ///JJ

Dato : 08-06-04 21:54

"Tappe & Bang-Mortensen" <sbm.vækmedden@mortensen.mail.dk> wrote in message

> Det ligger der nu.
> mvh
> Stig Bang-Mortensen

Jeg har tegnet lidt på dit billede og postet det i tråd under dit indlæg i
dk.binaer. Håber det hjælper

///JJ

Fra : Michael

Dato : 07-06-04 22:15

> [...]
> til højre og venstre. Hermed er det slut. Jeg kan kun flytte cursoren
> proceslinien følger ikke med. Jeg synes det er lidt voldsomt at

Ja!

1) Den tomme værktøjslinje slettes (se svaret fra ///JJ)

2) Er værktøjslinjen "Hurtig Start" stadig er placeret til højre?

Så tag fat i den lodrette streg lige til højre for Start-knappen - og
træk den til højre.
Derefter hopper "Hurtig start" pludselig hen på sin vante plads.

Virkede det?

Hilsen Michael

Fra : Tappe & Bang-Mortens~

Dato : 08-06-04 21:37

Michael wrote:

> Ja!
>
> 1) Den tomme værktøjslinje slettes (se svaret fra ///JJ)
>
> 2) Er værktøjslinjen "Hurtig Start" stadig er placeret til højre?

Nej

> Så tag fat i den lodrette streg lige til højre for Start-knappen
> - og træk den til højre.

Det er det der ikke virker.

Screendump i binaer

Stig Bang-Mortensen

Fra : Tappe & Bang-Mortens~

Dato : 08-06-04 21:48

Tappe & Bang-Mortensen wrote:
> Mione ikoner for Explorer, Outlook, Skrivebord og Windows Media er
> forsvundet fra venstre side af processlinien. Hvordan finder jeg dem
> igen. System W2K

Nu har jeg fumlet længe med og pludselig faldt alt på plads. Spørg mig ikke
hvorfor

Stig Bang-Mortensen