Godt sted at komme i gang med at dykke i k~
Fra : LARS

Dato : 06-06-04 10:34

Hej
Jeg har har ingen erfaringer andet end et prøvedyk. Hvordan kommer man i
gang ?
Noget i kan anbefale (klubber mm)

Mvh
Lars

Fra : Allan Pettersson

Dato : 06-06-04 16:30

www.kbhdyk.dk

Fra : Tigeren

Dato : 07-06-04 07:15

www.goplerne.dk

Mvh

Lasse

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 07-06-04 07:57

www.koebenhavnssportsdykkerklub.dk

Fra : Jakob Hansen

Dato : 07-06-04 16:08

> Jeg har har ingen erfaringer andet end et prøvedyk. Hvordan kommer man i
> gang ?
> Noget i kan anbefale (klubber mm)

Hvis du har travlt med at komme igang, så et PADI kursus. Hvis du har (god)
tid, så overvej evt. et CMAS kursus, hvor du får mere uddannelse for pengene
(endless.discussion.start). En forretning/dykkerklub, der ligger tæt på din
bolig i første omgang, så du altid kommer afsted undervisningen. Når du så
har certifikatet kan du jo kigge dig omkring efter en klub der passer til
den dykning, som du undervejs finder ud af du vil dyrke.

Go' fornøjelse

Jakob Birk Hansen
Islev Sportsdykkerklub
www.islevdyk.dk