MS Windows
briani 27239
mediaplayer 9
Fra : Mendoza

Dato : 06-06-04 09:14

Hej...

Jeg har et problem med mediaplayer på en af mine maskiner. Jeg har 4 PC´er
med Win XP, alle opdateret. På de 3 kører mediaplayer fint, men på den ene
siger den "fejl i codec overførsel" når jeg prøver at afspille et .avi klip.
På de 3 andre kører det fint.

Underligt?

--
Mendoza

Fra : ///JJ

Dato : 06-06-04 13:06

Mendoza wrote:
> [...]
> på den ene siger den "fejl i codec overførsel" når jeg prøver at
> afspille et .avi klip. På de 3 andre kører det fint.

Jeg gætter på at din avi-fil er i DivX eller Xvid format. Jeg mener ikke at
MP9 pr. default kan afspille disse (men er ikk helt sikker) .
Prøv at re-installere DivX og Xvid på maskinen med problemet.
www.divx.com
www.xvid.com

///JJ

Fra : Mendoza

Dato : 06-06-04 14:58

"///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> MP9 pr. default kan afspille disse (men er ikk helt sikker) .
> Prøv at re-installere DivX og Xvid på maskinen med problemet.

Det virkede!! Kanon.... mange tak for svaret.