Undervands Foto
Fra : Ivan Sloth

Dato : 06-06-04 09:10

Hej NG
Jeg er på udkig efter et undervands-digitalkamera (foto ikke video) - men
det er, med min ringe viden, en jungle at finde rundt i de muligheder og
tilbud der er.
Derfor håber jeg at jeg kan få nogle råd her i NG.

Det jeg havde forestillet mig er: et kamera, med UVhus, til 4000 - 8000 kr.
Helst med udvidelsesmuligheder.

VH IVAN

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 09-06-04 16:23

Prøv at kigge forbi www.digideep.com og evt. www.dpreview.com

Fra : Peggy-Sue Rønnow

Dato : 15-06-04 20:27

Hej Ivan

Vi har selv et Canon Ixus 400 som vi har købt undervandshus til.
Kameraet kan jo som du ved bruges både oven og under vand.
Hvis det har interesse kan jeg sende dig et par billeder pr email fra et par
af vores dykkerture og skulle du ønske at vide mere kan jeg henvise dig til
min bedre halvdel som er mere inde i det med undervands noget.