Epson Stylus Pro,model P862A.
Fra : Ib Michaelsen

Dato : 03-05-01 20:16

Hej med jer.

Porten på min printer er gået,en Epson Stylus Pro,model P862A.der skulle vel
ikke værer en som kan hjælpe mig med et diagram over denne printer elle
henvise til et sted hvor dette kan lade sig gøre.
Jeg har henvendt mig til Epson i England,der fik jeg en ug behandling,men
når samtalen gik på at få et diagram,ja så var der lukket.
Men har du haft et lignende problem,så lad mig hører fra dig,printeren
udskriver en flot test side med farver og de forskellige fonte der hører
med.

tlf. 98293263 mobil 22773953....efter 1500 hver dag.

Venlig Hilsen
OZ1LMC........Ib