Parent og browserversioner?
Fra : tobias

Dato : 03-05-01 18:31

Hej igen,
Jeg har tidligere haft glæde af jeres input i forbindelse med at styre
indholdet
i frames, så ét klik på et link skiftede indholdet i 2 frames.
Det fungerer fint og endte sådan:

parent.undermenu.location.href='blank.htm'; close.frame"
onMouseout="window.status=' '; return true" ; onMouseOver="window.status='Se
virksomhedens profil'; return true">Virksomheden</a>

Men, men ... Nu har jeg set siden i en version 4.0 af IE og der går det
galt.
Ved klik på linket udskiftes godt nok indholdet i begge frames, men
indholdet i
"undermenu" forsvinder / erstattes af noget kode eller lign.

Kan det passe, at "parent" ikke virker i version 4.0 ? Hvad med de lidt
ældre versioner af NN ?

Er der i så fald et alternativ til at styre indholdet i frames, så det også
fungerer i _lidt_ ældre browserversioner ?

Eller er jeg så "heldig", at der bare er fejl i ovenstående ?

Tobias

Fra : tobias

Dato : 03-05-01 20:54

Rettelse:

> [...]
> indholdet i
> "undermenu" forsvinder / erstattes af noget kode eller lign.

Det er ikke indholdet i "undermenu", som svigter, men derimod indholdet i
den frame(menu), hvor linket er placeret og som slet ikke skal ændres!

Beklager..

Tobias