DVD Drev 12x?? hvad...?
Fra : Guzz

Dato : 03-05-01 18:23

jeg vil kjøbe et dvd drev til min pc,så står der nogle med 6x og 10x ,og
12x dvd hvad betyder det ?? filmen kører vel godt med alle
hastigheder,eller er det bare når den skal søge på skiven eller er det noget
helt andet ?

håber at i kan hjælpe mig

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 03-05-01 20:58

Det er vigtigst mht. dataoverførsel eller ripning. Til alm. afspilning
af film er 6X nok. Min egen stationære Pioneer 535'er kører som regel
mellem 4X og 5X når den afspiller film.

Mvh. Brian

Fra : Jens Petersen

Dato : 03-05-01 21:07

On Thu, 3 May 2001 19:22:53 +0200, "Guzz" <sjus@hotmail.com> wrote:

> [...]
>12x dvd hvad betyder det ?? filmen kører vel godt med alle
>hastigheder,eller er det bare når den skal søge på skiven eller er det noget

Hvis du kun skal se film er 1x tilstrækkeligt, og det larmer sikkert
heller ikke så meget.

De 12x er smart når man begynder at få programmer på DVD-rom i stedet
for CD-rom.

--
Jens oz1kiw

I appreciate your not breathing while I smoke

Fra : Guzz

Dato : 03-05-01 21:20

Oki takker for jeres hjælp,,jeg har nu bestilt et Asus DVD drev 12X DVD
100ms / 40X CDROM 85ms...nu håber at det er godt

Hilsen

Michael