IE5 tabel bug????
Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 03-05-01 16:09

Jeg har et problem en tabel.
Problemet består i at hvis jeg har en tabel der er på 1 X 2 (kunne også være
andre størrelser) og gif-baggrunden i de to felter er den samme - så vises
kun den øverste af de to. Dvs lige indtil at man resizer browser-vinduet. Så
vises nr.2 også.
Hvis jeg har to forskellige gif'er som baggrund er der intet problem.
Problemet har jeg kun indtil videre set i IE 5.0 - ikke i Netscape. Men det
skulle ikke undre mig at det var i andre IE versioner.
Gør jeg noget forkert? Eller er det en bug?

Mvh Stig N. Jepsen

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 03-05-01 16:14

Ups... Glemte lige at smide en test link med:
http://www.ungehjem.net/test/test.htm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-05-01 18:43

Thu, 3 May 2001 17:14:15 +0200, skrev "Stig Nørgaard Jepsen"
<stignj@mail.dk>:

>Ups... Glemte lige at smide en test link med:
>http://www.ungehjem.net/test/test.htm

Jeg kan ikke se nogen fejl i IE 5.5 og Opera 5.11.

Der vises begger giffer ved første load.

Netscape 4 + 6 viser ikke baggrundsbillederne, fordi der ikke er
indhold i cellerne.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - er midlertidig nede.

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 03-05-01 20:31

> Jeg kan ikke se nogen fejl i IE 5.5 og Opera 5.11.
Nej, jeg mener også at det åbenbart er rettet i IE5.5

> Netscape 4 + 6 viser ikke baggrundsbillederne, fordi der ikke er
> indhold i cellerne.
Yep, i den kode jeg bruge på mit site bruger har jeg også en 1x1pixel
gennemsigtig gif.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-05-01 20:51

Thu, 3 May 2001 21:31:15 +0200, skrev "Stig Nørgaard Jepsen"
<stignj@mail.dk>:

>Yep, i den kode jeg bruge på mit site bruger har jeg også en 1x1pixel
>gennemsigtig gif.

Da ikke på http://www.ungehjem.net/test/test.htm og det er vel den vi
snakker om, eller?

med venlig hilsen
Knud

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 03-05-01 21:46

> Da ikke på http://www.ungehjem.net/test/test.htm og det er vel den vi
> snakker om, eller?

Johh.. altså. Det jeg har gjort er at jeg har klippet noget kode helt ned så
der ikke var andet end dette tilbage. Så pillede jeg bare den der 1x1pixel
ud for at have så lidt som muligt til at demonstrere IE5 fejlen med.

Mvh Stig