Komponenter i palette forsvundet???
Fra : Finn Bindeballe

Dato : 16-12-00 17:51

hej alle

alle mine komponenter i paletten er forsvundet.......
nogle der ved hvor hen, og hvordan man faar dem tilbage ???????

Hislen
Finn Bindeballe
FinnB@post6.tele.dk

Fra : Thomas P

Dato : 17-12-00 00:53

Geninstaller Delphi - de komponenter du har installeret vil automatisk blive
initialiseret hvis du altså lader værre med at slette delphi først :)

- Thomas

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 17-12-00 09:32

nixen......... har prøvet

flere forslag ??????? ( ved at blive sindsyg....*S*)

/finn

Fra : Niels Aage Schmidt

Dato : 17-12-00 13:03

Du har måske været inde i Component/install packages og removed dine Borland
standard Components.
Eller I Components Configure palette og fjerne standard-komponenterne.
Det kan man godt komme til ved et uheld. Jeg har selv prøvet!

Det vil sikkert være lettest at
1. Gemme dine programmer.
2. Afinstallere Delphi.
3. Slette alle de efterladte Delphimapper.
4. Geninstallere Delphi og huske at køre den nyeste patch til din version!

hilsen Niels Aage

Fra : Niels Aage Schmidt

Dato : 17-12-00 13:19

Har du været inde i Components, Configure palette og se under standard, om
de mangler der.
Hvis de gør, så vælg [All] (alle pages) og se, om de står med mærket Hidden.
Hvis de gør, så lav den blot synlige igen.

hilsen Niels Aage (Jeg prøvede lige at skjule mine standardkomponenter og
finde dem igen!)