Sun Java Desktop System
Fra : kristina

Dato : 28-05-04 19:41

Hej ng
Jeg vil h?re om der er nogen der har erfaring med sun's linux om den er
pengene v?rd? og ligner den seres solaris?
Jeg havde t?nkt mig at instalere den pa* min kones pc da hun gerne vil
have en linux, men ogsa* en hvor hun kan bruge nettet, hvor der er muligt
at se film h?re radio m.m
Eller er der en anden udgave af linux hvor det kan lade sig g?re. uden
de store problemer?

Fra : claus larsen

Dato : 29-05-04 07:15

kristina wrote:

> [...]
> muligt at se film h?re radio m.m
> Eller er der en anden udgave af linux hvor det kan lade sig g?re. uden

Jeg kender sun java. Det er egentligt en suse 8.2 med gnome sat op af
sun. Den har en mozilla, en staroffice 7 og evolution, samt mozilla incl
diverse plugins ( ihvertfald java:). Sa* er den forberedt til
sun-servere. Den er egentligt ikke lavet til at skulle lave mere, men
kan selvf?lgelig k?re alt andet linux.
Jeg vil sige at sunjava er sat ha*rdt op til et kontorbrug.

Den er fin som et tekstbehandlingsanl?g. Den er ikke sat op til radio og
film.

Det er derimod suse 9.1, mandrake og fedora, samt knoppix xandros og
linspire.

mandrake og fedora kan hentes gratis pa* www.klid.dk

Hilsen Claus

Fra : kristina

Dato : 30-05-04 18:08

claus larsen ÐÉÛÅÔ:

> [...]
> film.
>
> Det er derimod suse 9.1, mandrake og fedora, samt knoppix xandros og

sa* kan det godt v?re at jeg skal pr?ve at fa* gentoo pa* i stedet for og
tak for hj?lpen