MS Windows
briani 27239
DCC Pending
Fra : Rasmus

Dato : 04-06-04 23:49

hmmm jeg ved ikke helt hvor jeg skal spørge men nu spørger jeg her. er der
nogen der ved hvordan man slår DCC Pending fra i mIRC? MvH Rasmus

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-06-04 07:45

Rasmus skriver:

> hmmm jeg ved ikke helt hvor jeg skal spørge men nu spørger jeg her. er der
> nogen der ved hvordan man slår DCC Pending fra i mIRC? MvH Rasmus

Jeg ville nok prøve i: news:dk.edb.internet.software.instant-messaging
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.software.instant-messaging

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 05-06-04 09:28

Således skrev Klaus D. Mikkelsen den Sat, 05 Jun 2004 08:45:00 +0200:

>Jeg ville nok prøve i: news:dk.edb.internet.software.instant-messaging
>http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.software.instant-messaging

<news:dk.edb.internet.software> er den rigtige gruppe.

Pkt.3:

>IRC-relaterede emner henvises til dk.edb.internet.software.

Knud
--
Specialization is for insects.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-06-04 09:35

Knud Winckelmann skriver:

>IRC-relaterede emner henvises til dk.edb.internet.software.

Ååååh - my mistake

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-06-04 11:22

Knud Winckelmann skrev:

> <news:dk.edb.internet.software> er den rigtige gruppe.

Den gruppe er nedlagt forlængst, så fundatsen for
dk.edb.internet.software.instant-messaging trænger vist til en
opdatering.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Snuden

Dato : 05-06-04 14:12

On Sat, 05 Jun 2004 12:22:01 +0200, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Den gruppe er nedlagt forlængst, så fundatsen for
>dk.edb.internet.software.instant-messaging trænger vist til en
>opdatering.

Mon ikke. Men spørgeren kan jo evt. prøve i alt.irc.mirc
--
Snuden

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 05-06-04 14:39

Således skrev Thomas G. Madsen den Sat, 05 Jun 2004 12:22:01 +0200:

>Den gruppe er nedlagt forlængst, så fundatsen for
>dk.edb.internet.software.instant-messaging trænger vist til en
>opdatering.

Pokkers, det er da også rigtigt.

Så meget for den rettelse.

Så lad os sige dk.edb.internet istedet for.

fut til dk.admin

Knud
--
`no amount of Zen contemplation will ever make you at one
with a 3c905B ethernet card.' -- Alan Cox