En back knap uden reset
Fra : marie viby

Dato : 04-06-04 09:07

Jeg har brug for at folk kan bruge en tilbageknap fra en søgeside
med resultater. De skal kunne komme tilbage til søgeformularen
UDEN, at deres indtastning i formularen er blevet slettet.
Hvordan gør jeg?
Mvh. Marie

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 04-06-04 11:08

"marie viby" <marieviby@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med resultater. De skal kunne komme tilbage til søgeformularen
> UDEN, at deres indtastning i formularen er blevet slettet.

Læg indholdet af søgningen i en cookie eller session og kald det så via
JavaScript til de enkelte formular-elementer...
Når brugeren submitter formularen skal et script gemme værdierne i en cookie
eller session.
Når der så trykkes på tilbageknappen (history.back();) og der returneres til
søgeformularen, finder et script cookie- eller sessionsværdierne og
indsætter dem i de tilhørende felter.

MVH Jonas (aka Juke)