Word skabelon og Outlook
Fra : TM

Dato : 03-05-01 12:41

Jeg håber der er en Word-Outlook ekspert der kan hjælpe mig. Kan man ikke lave en word skabelon hvor man indsætter data fra en
kontaktperson, altså et brevhoved hvor den henter Firmanavn, adr og navn fra en eller anden valgt kontaktperson.

Jeg bruger Office2000.

TM.

Fra : pre

Dato : 03-05-01 18:38

For en ordens skyld: Undgå Outlooks rutine der kalder Words
brevskabelon. Selvom Word's rutine ikke er ideel, så er den dog brugbar
som udgangspunkt. Kald fra Filer/Ny- breve of fax - vælg en af brev
guiderne og dan dig et indtryk af mulighederne. Tricket er så at skabe
din egen brevskabelon så den kan bruges i guiden. Hvis du søger i
hjælpeteksten på Breve, så kommer der dels en række forslag, dels kan du
ved at klikke på den venstre fane finde det bogikon, der hedder Breve.
Der står meget der.

Den eneste »ekspert« der kan hjælpe, er dig selv, men du er velkommen
til hvad vi andre evt. kan hjælpe med. Men få lige en oversigt over
muligheder/ønsker først. Har du i øvrigt en Word-ikon der viser en
opslået bog?

--
Venlig hilsen
pre