|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Gættekonkurrence: 3 gange 115 hk i duel...~ Fra : Jan W Nielsen
 | 
 Dato :  21-05-04 15:37
 | 
 |  | Hej folkens
 
 Vi er et par stykker, der på lukket baneanlæg har gennemført testkørsler med
 3 biler, der alle har 115 hk.
 
 Der er tale om følgende biler:
 
 - VW Golf TDi 115 hk/310 Nm. (Jo, den findes med 310 Nm fra fabrikken.)
 - VW Bora 2.0 115 hk/170 Nm
 - Opel Vectra A 2,0 115 hk/175 Nm
 
 Disciplinen er enkel: Acceleration fra 80 -> 120 - > 160 gennem gearene og i
 ét langt træk.
 
 Hvordan blev medaljerne fordelt på baggrund af bilernes præstationer..?
 
 --
 /Jan W Nielsen
 
 
 
 
 |  |  | 
  Thomas Buus Andersen (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas Buus Andersen
 | 
 Dato :  21-05-04 15:50
 | 
 |  | 
 "Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
 news:40ae13fc$0$18667$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
 > Hej folkens
 
 > Disciplinen er enkel: Acceleration fra 80 -> 120 - > 160 gennem gearene og
 i
 > ét langt træk.
 >
 > Hvordan blev medaljerne fordelt på baggrund af bilernes præstationer..?
 
 Kommer helt an på : Hurtigst eller lagsommest ?? :)
 
 Golfen er garanteret den langsommeste ?! Så på Topgear at den nye golf 4 var
 langsommere end den første golf :)
 
 >
 > --
 > /Jan W Nielsen
 Thomas
 
 
 
 
 |  |  | 
  Jan W Nielsen (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jan W Nielsen
 | 
 Dato :  21-05-04 16:03
 | 
 |  | > Golfen er garanteret den langsommeste ?! Så på Topgear at den nye golf 4
 var
 > langsommere end den første golf :)
 
 Mener du Golf 4 eller mener du den nye Golf 5...?
 
 Og hvilke modeller var der tale om..?
 
 --
 /Jan W Nielsen
 
 
 
 
 
 
 |  |  | 
  Deaster (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Deaster
 | 
 Dato :  21-05-04 16:05
 | 
 |  | Thomas Buus Andersen wrote:
 
 >
 >
 > Golfen er garanteret den langsommeste ?! Så på Topgear at den nye
 > golf 4 var langsommere end den første golf :)
 
 Øhh, hvordan er den lige regnet ud ?
 
 
 --
 Mvh
 Deaster
 "War is God's way of teaching
 Americans geography"
 
 
 |  |  | 
  Rasmus (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  21-05-04 16:28
 | 
 |  | 
 "Thomas Buus Andersen" <t-buusSLET@stofanet.dk> wrote in message
 news:40ae1700$0$11869$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
 >
 > "Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
 > news:40ae13fc$0$18667$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
 > > Hej folkens
 >
 > > Disciplinen er enkel: Acceleration fra 80 -> 120 - > 160 gennem gearene
 og
 > i
 > > ét langt træk.
 > >
 > > Hvordan blev medaljerne fordelt på baggrund af bilernes præstationer..?
 >
 > Kommer helt an på : Hurtigst eller lagsommest ?? :)
 >
 > Golfen er garanteret den langsommeste ?! Så på Topgear at den nye golf 4
 var
 > langsommere end den første golf :)
 
 Mener du en Golf 1, når du skriver den første Golf?
 En Golf 1 kan nok bedre sammenlignes med en Lupo størrelsesmæssigt....
 
 En Golf 1 GTI vejer ca 800kg, det er faktisk det samme som en Lupo 3L vejer.
 En Lupo GTI vejer 960kg....
 En ny Polo vejer omkring 1000kg
 En Golf 5 vejer 1200kg med 2,0 FSI
 
 mvh
 Rasmus
 
 
 
 
 |  |  | 
   Kim Jespersen (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Jespersen
 | 
 Dato :  21-05-04 16:34
 | 
 |  | 
 >
 > Mener du en Golf 1, når du skriver den første Golf?
 > En Golf 1 kan nok bedre sammenlignes med en Lupo størrelsesmæssigt....
 >
 > En Golf 1 GTI vejer ca 800kg, det er faktisk det samme som en Lupo 3L vejer.
 > En Lupo GTI vejer 960kg....
 > En ny Polo vejer omkring 1000kg
 > En Golf 5 vejer 1200kg med 2,0 FSI
 >
 
 Jeg tror du får svært ved at finde en Golf 1 med en 115 hestes TDI motor
 
 
 
 |  |  | 
    Rasmus (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  21-05-04 16:49
 | 
 |  | 
 "Kim Jespersen" <kim.jespersen@wSeTbOsPpSePeAdM.dk> wrote in message
 news:40ae216c$0$279$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 >
 > >
 > > Mener du en Golf 1, når du skriver den første Golf?
 > > En Golf 1 kan nok bedre sammenlignes med en Lupo størrelsesmæssigt....
 > >
 > > En Golf 1 GTI vejer ca 800kg, det er faktisk det samme som en Lupo 3L
 vejer.
 > > En Lupo GTI vejer 960kg....
 > > En ny Polo vejer omkring 1000kg
 > > En Golf 5 vejer 1200kg med 2,0 FSI
 > >
 >
 > Jeg tror du får svært ved at finde en Golf 1 med en 115 hestes TDI motor
 
 Ehhhm??, hvor skriver jeg noget om en Golf 1 med 115hk TDI motor?
 
 Men jeg kan garantere for at der nok skal være en skør tysker som har smidt
 sådan en motor i en 1´er
 
 mvh
 Rasmus
 
 
 
 
 |  |  | 
     Kim Jespersen (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Jespersen
 | 
 Dato :  21-05-04 16:59
 | 
 |  | 
 >>>Mener du en Golf 1, når du skriver den første Golf?
 >>>En Golf 1 kan nok bedre sammenlignes med en Lupo størrelsesmæssigt....
 >>>
 >>>En Golf 1 GTI vejer ca 800kg, det er faktisk det samme som en Lupo 3L
 >
 > vejer.
 >
 >>>En Lupo GTI vejer 960kg....
 >>>En ny Polo vejer omkring 1000kg
 >>>En Golf 5 vejer 1200kg med 2,0 FSI
 >>>
 >>
 >>Jeg tror du får svært ved at finde en Golf 1 med en 115 hestes TDI motor
 >
 >
 > Ehhhm??, hvor skriver jeg noget om en Golf 1 med 115hk TDI motor?
 >
 
 Mener du en Golf 1, når du skriver den første Golf? <-- Der
 
 > Men jeg kan garantere for at der nok skal være en skør tysker som har smidt
 > sådan en motor i en 1´er
 >
 > mvh
 > Rasmus
 >
 >
 
 
 
 |  |  | 
      Rasmus (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  21-05-04 17:01
 | 
 |  | 
 "Kim Jespersen" <kim.jespersen@wSeTbOsPpSePeAdM.dk> wrote in message
 news:40ae273e$0$201$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 >
 > >>>Mener du en Golf 1, når du skriver den første Golf?
 > >>>En Golf 1 kan nok bedre sammenlignes med en Lupo størrelsesmæssigt....
 > >>>
 > >>>En Golf 1 GTI vejer ca 800kg, det er faktisk det samme som en Lupo 3L
 > >
 > > vejer.
 > >
 > >>>En Lupo GTI vejer 960kg....
 > >>>En ny Polo vejer omkring 1000kg
 > >>>En Golf 5 vejer 1200kg med 2,0 FSI
 > >>>
 > >>
 > >>Jeg tror du får svært ved at finde en Golf 1 med en 115 hestes TDI motor
 > >
 > >
 > > Ehhhm??, hvor skriver jeg noget om en Golf 1 med 115hk TDI motor?
 > >
 >
 > Mener du en Golf 1, når du skriver den første Golf? <-- Der
 
 Jeg tror vi misforstår hinanden....
 
 mvh
 Rasmus
 
 
 
 
 |  |  | 
       Don H. (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Don H.
 | 
 Dato :  21-05-04 17:33
 | 
 |  | Rasmus wrote:
 > Jeg tror vi misforstår hinanden....
 
 Tror det ville hjælpe en del, hvis i klippede det væk som IKKE er en del af
 det der svares på...
 
 
 
 
 |  |  | 
   Thomas Buus Andersen (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas Buus Andersen
 | 
 Dato :  21-05-04 16:46
 | 
 |  | 
 "Rasmus" <SLETDETHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse
 news:40ae1fd4$0$3056$14726298@news.sunsite.dk...
 
 >
 > Mener du en Golf 1, når du skriver den første Golf?
 > En Golf 1 kan nok bedre sammenlignes med en Lupo størrelsesmæssigt....
 
 Tjah, var der andre Golfer før Golf 1 ?
 >
 > En Golf 1 GTI vejer ca 800kg, det er faktisk det samme som en Lupo 3L
 vejer.
 > En Lupo GTI vejer 960kg....
 > En ny Polo vejer omkring 1000kg
 > En Golf 5 vejer 1200kg med 2,0 FSI
 >
 Tjow, men man må da gå ud fra at en Golf er en golf , altså samme serie som
 tidligere.
 Det var også mere for at vise, at alt den nye teknik og sager ikke har gjort
 nutidens biler
 raketter!
 
 
 > mvh
 > Rasmus
 Thomas
 
 
 
 
 |  |  | 
    Jan W Nielsen (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jan W Nielsen
 | 
 Dato :  21-05-04 16:58
 | 
 |  | > Det var også mere for at vise, at alt den nye teknik og sager ikke har
 gjort
 > nutidens biler
 > raketter!
 
 Men når hastigheden overstiger 140/150 km/t går sådan en Golf 1 GTI
 fuldstændig død.
 
 Var det ikke en topspeed på 180, den havde...?
 
 --
 /Jan W Nielsen
 
 
 
 
 
 
 |  |  | 
     Rasmus (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  21-05-04 17:04
 | 
 |  | 
 "Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message
 news:40ae26f4$0$5964$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
 > > Det var også mere for at vise, at alt den nye teknik og sager ikke har
 > gjort
 > > nutidens biler
 > > raketter!
 >
 > Men når hastigheden overstiger 140/150 km/t går sådan en Golf 1 GTI
 > fuldstændig død.
 >
 > Var det ikke en topspeed på 180, den havde...?
 
 182 for at være helt korrekt!, og en elendig komfort når man sammenligner
 den med nutidens biler.
 
 mvh
 Rasmus
 
 
 
 
 |  |  | 
    Rasmus (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  21-05-04 16:59
 | 
 |  | 
 "Thomas Buus Andersen" <t-buusSLET@stofanet.dk> wrote in message
 news:40ae2448$0$28880$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
 >
 > "Rasmus" <SLETDETHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse
 > news:40ae1fd4$0$3056$14726298@news.sunsite.dk...
 >
 > >
 > > Mener du en Golf 1, når du skriver den første Golf?
 > > En Golf 1 kan nok bedre sammenlignes med en Lupo størrelsesmæssigt....
 >
 > Tjah, var der andre Golfer før Golf 1 ?
 > >
 > > En Golf 1 GTI vejer ca 800kg, det er faktisk det samme som en Lupo 3L
 > vejer.
 > > En Lupo GTI vejer 960kg....
 > > En ny Polo vejer omkring 1000kg
 > > En Golf 5 vejer 1200kg med 2,0 FSI
 > >
 > Tjow, men man må da gå ud fra at en Golf er en golf , altså samme serie
 som
 > tidligere.
 > Det var også mere for at vise, at alt den nye teknik og sager ikke har
 gjort
 > nutidens biler
 > raketter!
 
 Tjah, VW sammenligner selv den nye Polo og Golf II størrelsesmæssigt.
 Sådan er det vel gået med de fleste biler?, f.eks er Toyota Corolla også
 blevet noget større med tiden.
 
 mvh
 Rasmus
 
 
 
 
 |  |  | 
    Jørgen M. Rasmussen (22-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jørgen M. Rasmussen
 | 
 Dato :  22-05-04 08:56
 | 
 |  | 
 "Thomas Buus Andersen" <t-buusSLET@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
 
 > Det var også mere for at vise, at alt den nye teknik og sager ikke har
 gjort
 > nutidens biler
 > raketter!
 >
 Til gengæld er biler af i dag tilføjet en del mere komfort og sikkerhed,
 Selv den mest lousy har i dag det samme el. mere af begge dele, end high-end
 biler 30 år tilbage + bilerne er ikke blevet mindre. Og det koster alt
 sammen vægt, som må "betales" når man måler toppræstationer.
 
 
 
 
 |  |  | 
   Jan W Nielsen (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jan W Nielsen
 | 
 Dato :  21-05-04 17:07
 | 
 |  | > En Golf 5 vejer 1200kg med 2,0 FSI
 
 
 Er det ikke 1275 kg..?
 
 --
 /Jan W Nielsen
 
 
 
 
 
 
 |  |  | 
    Rasmus (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  21-05-04 17:12
 | 
 |  | 
 "Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message
 news:40ae290d$0$5932$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
 > > En Golf 5 vejer 1200kg med 2,0 FSI
 >
 >
 > Er det ikke 1275 kg..?
 
 Jo, det skal nok passe, så er det nok 1,6´eren der vejer 1200kg
 
 mvh
 Rasmus
 
 
 
 
 |  |  | 
  Thomas (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas
 | 
 Dato :  21-05-04 16:09
 | 
 |  | 
 "Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message
 news:40ae13fc$0$18667$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
 > Hej folkens
 >
 > Vi er et par stykker, der på lukket baneanlæg har gennemført testkørsler
 med
 > 3 biler, der alle har 115 hk.
 >
 > Der er tale om følgende biler:
 >
 > - VW Golf TDi 115 hk/310 Nm. (Jo, den findes med 310 Nm fra fabrikken.)
 > - VW Bora 2.0 115 hk/170 Nm
 > - Opel Vectra A 2,0 115 hk/175 Nm
 >
 > Disciplinen er enkel: Acceleration fra 80 -> 120 - > 160 gennem gearene og
 i
 > ét langt træk.
 >
 > Hvordan blev medaljerne fordelt på baggrund af bilernes præstationer..?
 Du skulle have lavet en hjemmeside med et afskrydsningsskema    Med ét langt træk, skal der her forståes topgear fra 80 - 160?
 Jeg nøjes med 3 skud:
 Vectra'en er sikkert lettere end de andre, så jeg satser mine sidste
 sparepenge på den     i diciplinen fra 80 - 120
 120-160 De andre 2 er sikkert mere strømlinet, så her vil jeg skyde på at
 Golfen vinder (også pga det ekstra moment)
 Og igen fra 80-160 i et stræk og igennem gearene vil jeg skyde på Golfen.
 Men det viser sig sikkert at det store moment er til at lukke op og skide i
 eller?    Jeg afventer spændt resultatet
 Mvh
 Thomas
            
             |  |  | 
  Jan W Nielsen (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jan W Nielsen
 | 
 Dato :  21-05-04 16:20
 | 
 |  | > Med ét langt træk, skal der her forståes topgear fra 80 - 160?
 
 Nej.
 
 Accelerationerne, der her henvises til, blev lavet gennem gearene, og der
 blev "holdt på" fra 80 -> 160 men med mellemtid på stopuret ved 120.
 
 > 120-160 De andre 2 er sikkert mere strømlinet, så her vil jeg skyde på at
 > Golfen vinder (også pga det ekstra moment)
 
 Vectra´en har både det mindste frontareal og den bedste CW-værdi
 (Vectra´en er mest strømlinet)
 
 --
 /Jan W Nielsen
 
 
 
 
 
 
 |  |  | 
   Rasmus (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  21-05-04 16:30
 | 
 |  | 
 "Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message
 news:40ae1e3b$0$26413$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
 > > Med ét langt træk, skal der her forståes topgear fra 80 - 160?
 >
 > Nej.
 >
 > Accelerationerne, der her henvises til, blev lavet gennem gearene, og der
 > blev "holdt på" fra 80 -> 160 men med mellemtid på stopuret ved 120.
 >
 > > 120-160 De andre 2 er sikkert mere strømlinet, så her vil jeg skyde på
 at
 > > Golfen vinder (også pga det ekstra moment)
 >
 > Vectra´en har både det mindste frontareal og den bedste CW-værdi
 > (Vectra´en er mest strømlinet)
 
 Og vejer ca. 10% mindre....
 
 mvh
 Rasmus
 
 
 
 
 |  |  | 
    Jan W Nielsen (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jan W Nielsen
 | 
 Dato :  21-05-04 16:59
 | 
 |  | > Og vejer ca. 10% mindre....
 
 Det kan ikke gøre det.
 
 Vectra´en vejer 1025 kg - Golfen vejer 1325 kg.
 
 --
 /Jan W Nielsen
 
 
 
 
 
 
 |  |  | 
  Henrik B. (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik B.
 | 
 Dato :  21-05-04 16:46
 | 
 |  | 
 "Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
 news:40ae13fc$0$18667$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
 > - VW Golf TDi 115 hk/310 Nm. (Jo, den findes med 310 Nm fra fabrikken.)
 > - VW Bora 2.0 115 hk/170 Nm
 > - Opel Vectra A 2,0 115 hk/175 Nm
 >
 > Disciplinen er enkel: Acceleration fra 80 -> 120 - > 160 gennem gearene og
 i
 > ét langt træk.
 
 Disiplinen havde været mere interessant i topgear.
 
 M.v.h.
 
 
 
 
 |  |  | 
  Jan W Nielsen (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jan W Nielsen
 | 
 Dato :  21-05-04 17:00
 | 
 |  | 
 
            > > Disciplinen er enkel: Acceleration fra 80 -> 120 - > 160 gennem gearene
 og
 > Disiplinen havde været mere interessant i topgear.
 Du kan få dét resultat senere..    -- 
 /Jan W Nielsen
            
             |  |  | 
   Mark Sandberg (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mark Sandberg
 | 
 Dato :  21-05-04 17:11
 | 
 |  | 
 
            "Jan W Nielsen" skrev i en meddelelse:
 > > > Disciplinen er enkel: Acceleration fra 80 -> 120 - > 160 gennem
 gearene
 > og
 > > Disiplinen havde været mere interessant i topgear.
 >
 >
 > Du kan få dét resultat senere..    Mit bud er at den VW Golf TDI æder de andre i alle situationer    /Mark.
            
             |  |  | 
  Kim Jespersen (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Jespersen
 | 
 Dato :  21-05-04 17:23
 | 
 |  | 
 
 Jan W Nielsen wrote:
 
 > Hej folkens
 >
 > Vi er et par stykker, der på lukket baneanlæg har gennemført testkørsler med
 > 3 biler, der alle har 115 hk.
 >
 > Der er tale om følgende biler:
 >
 > - VW Golf TDi 115 hk/310 Nm. (Jo, den findes med 310 Nm fra fabrikken.)
 > - VW Bora 2.0 115 hk/170 Nm
 > - Opel Vectra A 2,0 115 hk/175 Nm
 >
 > Disciplinen er enkel: Acceleration fra 80 -> 120 - > 160 gennem gearene og i
 > ét langt træk.
 >
 > Hvordan blev medaljerne fordelt på baggrund af bilernes præstationer..?
 >
 
 Der burde da ikke være tvivl om at hvis vi snakker om
 mellemaccelrationer, så bør diesel være hurtigst og dermed Golfen. Men
 det kan komme til at handle om gearskift, da Vectraen nok er rap nok.
 Klart sidsteplads er Boraen og det bedste bud er så Vectraen som nummer
 2 og Golfen som 1'er
 
 mvh
 Kim
 
 
 
 |  |  | 
  Ove Jakobsen (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ove Jakobsen
 | 
 Dato :  21-05-04 18:11
 | 
 |  | Jeg tror da helt sikker at Vectraen er en sikker vinder.
 En del fære kilo.
 Kun et gear skifte.
 
 Mvh Ove (som selv kører diesel, men kender begrænsningerne i sprint
 tiderne.)
 
 
 
 
 |  |  | 
  Thomas Strandtoft (21-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas Strandtoft
 | 
 Dato :  21-05-04 22:23
 | 
 |  | 
 
            Jan W Nielsen wrote:
 > Hvordan blev medaljerne fordelt på baggrund af bilernes præstationer..?
 Det skulle vel ikke være så heldigt at man kunne udbede sig
 effektkurver for de tre biler i stedet for blot spidseffekterne?
   -- 
 Hygge..
 Thomas
 <http://www.carftp.com>  - a library of car videos.
            
             |  |  | 
  Jan W Nielsen (22-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jan W Nielsen
 | 
 Dato :  22-05-04 07:56
 | 
 |  | 
 
            > Det skulle vel ikke være så heldigt at man kunne udbede sig
 > effektkurver for de tre biler i stedet for blot spidseffekterne?
 >    Så skal du være "rap" lige at finde for de to folkevogne - jeg har kun
 effektkurven for min egen.    -- 
 /Jan W Nielsen
            
             |  |  | 
   Thomas Strandtoft (23-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas Strandtoft
 | 
 Dato :  23-05-04 20:53
 | 
 |  | 
 
            Jan W Nielsen wrote:
 > Så skal du være "rap" lige at finde for de to folkevogne - jeg har kun
 > effektkurven for min egen.    Det kan jeg garanteret ikke finde, effektkurver er en mangelvare
 hos langt de fleste fabrikanter..
 -- 
 Hygge..
 Thomas
 <http://www.carftp.com>  - a library of car videos.
            
             |  |  | 
    Ukendt (23-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  23-05-04 21:58
 | 
 |  | > Det kan jeg garanteret ikke finde, effektkurver er en mangelvare
 > hos langt de fleste fabrikanter..
 
 Ja, det er håbløst.
 
 I gamle dage, havde AutoBild som regel effektkurver i alle tests.. så hvidt
 jeg husker. Efter min mening en meget relevant oplysning.
 
 --
 /Jan W Nielsen
 
 
 
 
 
 
 
 
 |  |  | 
     Ukendt (23-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  23-05-04 22:06
 | 
 |  | 
 
            > I gamle dage, havde AutoBild som regel effektkurver i alle tests.. så
 hvidt
 > jeg husker. Efter min mening en meget relevant oplysning.
 H-tasten lever sit eget liv her..    Jeg kan ikke holdes ansvarlig for,
 hvad den skriver.    -- 
 /Jan W Nielsen
            
             |  |  | 
      Folmer Rasmussen (23-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Folmer Rasmussen
 | 
 Dato :  23-05-04 22:17
 | 
 |  | 
 
            On Sun, 23 May 2004 23:06:03 +0200, "Jan W. Nielsen" <intetsvar>
 wrote:
 >> I gamle dage, havde AutoBild som regel effektkurver i alle tests.. så
 >hvidt
 >> jeg husker. Efter min mening en meget relevant oplysning.
 >
 >H-tasten lever sit eget liv her..    Jeg kan ikke holdes ansvarlig for,
 >hvad den skriver.    >--
 Tror du ikke sådan noget kan ske under transmissionen?    Jeg har et helt nyt tastatur, og der sker også af og til underlige
 ting, kan jeg se når jeg åbner mine egne indlæg.    Venlig hilsen
 Folmer
            
             |  |  | 
       Ukendt (23-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  23-05-04 22:39
 | 
 |  | 
 
            > Tror du ikke sådan noget kan ske under transmissionen?    Jo, helt sikkert.
 Der er ofte ord og bogstaver, der forsvinder..    -- 
 /Jan W Nielsen
            
             |  |  | 
     Thomas Strandtoft (24-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas Strandtoft
 | 
 Dato :  24-05-04 22:08
 | 
 |  | 
 
            "Jan W. Nielsen" wrote:
 > I gamle dage, havde AutoBild som regel effektkurver i alle tests.. så hvidt
 > jeg husker. Efter min mening en meget relevant oplysning.
 Bilen, Motor & Sport plejede også at have det, dog oftest i
 frimærkestørrelse og uden enheder på akserne.. 
 -- 
 Hygge..
 Thomas
 <http://www.carftp.com>  - a library of car videos.
            
             |  |  | 
 |  |