fodboldt tøj
Fra : Jane Busch

Dato : 01-06-04 07:47

hej

Er der nogle der ved om det er muligt at købe en brøndby spiller dragt til
et barn på 2 år???

mit barnebarn kunne virkeligt godt tænke sig sådan en

undskyld hvis jeg skriver i en forkert gruppe men kender ikke systemet så
godt

på forhånd tak for hjælpen

Jane Busch

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 01-06-04 08:37

"Jane Busch" <jane.busch@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> Er der nogle der ved om det er muligt at købe en brøndby spiller dragt til
> et barn på 2 år???

Jeg kan ikke huske, hvad størrelse man bruger, når man er to år
Men på http://www.brondby.com/shop/web/ har de da en masse ting og tøj til
små og store.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Jane Busch

Dato : 01-06-04 13:16

Jeg kan ikke huske, hvad størrelse man bruger, når man er to år
> [...]

J.busch

Fra : marlene

Dato : 01-06-04 18:44

du kan også i nogle sportsbutikker købe dette tøj.
mine drenge har endda fået trykt det "rigtige" nummer på, af butikken.