MS Windows
briani 27239
Genveje til Web-sider skifter ikon
Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 31-05-04 22:57

Ved højre-klik på internet-side opretter jeg af og til genveje på skrivebordet! Disse får som regel også en fin beskrivende ikon. Problemet
er, at ikonen skifter til en af windows standard- (anonyme) ikoner i løbet af en dag eller to!

Hvorfor?

Lars

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 31-05-04 23:11

Lars Holm Thomsen skrev i en meddelelse...
> [...]
> skrivebordet! Disse får som regel også en fin beskrivende ikon.
> Problemet er, at ikonen skifter til en af windows standard- (anonyme)

Der var en for ikke så lang tid siden der havde samme problem som dig.
Her er den løsning som blev givet dengang - tror også at det er en
løsning du kan bruge:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&c2coff=1&threadm=be3fkv%24snl2%241%40ID-129951.news.dfncis.de&rnum=10&prev=/groups%3Fq%3Dikon%2Bforsvinder%2Bgroup:dk.edb.system.ms-windows.*%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26group%3Ddk.edb.system.ms-windows.*%26c2coff%3D1%26scoring%3Dd
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-05-04 23:19

Lars Holm Thomsen <aslaktoke-RE-MO-VE-toke@yahoo.NOTdk> skrev :

> [...]
>er, at ikonen skifter til en af windows standard- (anonyme) ikoner i løbet af en dag eller to!

Går ud fra, at du bruger Internet Expolorer.

Når Temporary Internet Files/midlertidige internetfiler tømmes,
så slettes favoritikoner også.

Hvis du bruger FavORG fra PC Magazine , så undgår du det.
http://www.pctip.ch/library/downloads/dl.asp?id=1840

PS. Din linjelængde er meget lang, for læsbarhedens skyld og for
at alle kan citere dem uden at de knækker, så bør linjelængden
være på under 72 tegn.

http://www.usenet.dk/netikette/linje.html

--
Knud

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 31-05-04 23:23

On Tue, 01 Jun 2004 00:19:09 +0200, Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>Går ud fra, at du bruger Internet Expolorer.

Jeps!

>Når Temporary Internet Files/midlertidige internetfiler tømmes,
>så slettes favoritikoner også.
>
>Hvis du bruger FavORG fra PC Magazine , så undgår du det.
>http://www.pctip.ch/library/downloads/dl.asp?id=1840

Tak til Jer begge for dette råd, det er selvfølgelig derfor!

>PS. Din linjelængde er meget lang, for læsbarhedens skyld og for
>at alle kan citere dem uden at de knækker, så bør linjelængden
>være på under 72 tegn.

Tak for tippet - retter det hurtigst muligt!

Tak for svaret!

Lars