MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Internal error..
Fra : Ulvir

Dato : 30-05-04 14:08

Følgende meddelelse fremkommer når jeg skal udskrive: 'Internal error:
Colour adjustment will not be available'
Jeg bruger Windows Me og printeren er en Canon BJC-240.
Udskrivning i sort/hvid er udmærket- i farver ret elendigt.
Stammer problemet fra printeren, eller Windows?

Hilsen/Regards- Ulvir.

Fra : John

Dato : 30-05-04 15:23

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Udskrivning i sort/hvid er udmærket- i farver ret elendigt.
> Stammer problemet fra printeren, eller Windows?

Prøv en virus-scanning, og måske en opdatering af printer-driver:

http://software.canon-europe.com/Printers/Bubble_Jet_Printers/BJC240398.asp

Mvh John

---

Fra : Snuden

Dato : 30-05-04 15:32

On Sun, 30 May 2004 15:08:07 +0200, "Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote:

> [...]
>Udskrivning i sort/hvid er udmærket- i farver ret elendigt.
>Stammer problemet fra printeren, eller Windows?

Det kommer an på hvor driveren kommer fra. Er det Microsofts
med-leverede? Hvis ikke, er det så en driver der iflg. Canon er
skrevet specifikt til Windows ME? ISÆR ME kan være skruphysterisk hvis
hardware-driverne ikke er skrevet specifikt med ME for øje.

Og så kan det også være ME i al almindelighed. Den version har ikke
just noget godt ry.
--
Snuden