MS Windows
briani 27239
xp på to pc
Fra : Tournesol

Dato : 29-05-04 19:18

Hejsa

Jeg har købet en xp pro version (studie version) kan jeg uden problemer
instalere dem på 2 pc i samme hjem ???

MVH
Henriette.

Fra : Hans

Dato : 29-05-04 19:21

Tournesol wrote:
> Hejsa
>
> Jeg har købet en xp pro version (studie version) kan jeg uden
> problemer instalere dem på 2 pc i samme hjem ???

Det er der ingen problemer med, men du må ikke med mindre du har 2 licenser.

/ Hans

Fra : Tournesol

Dato : 29-05-04 19:26

Hejsa

> Det er der ingen problemer med, men du må ikke med mindre du har 2
licenser.

Der sker igen ting og alt vil virke fint ?????

Jeg tror ikke jeg har mere end en licens men der står noget om at man må
lægge den på en bærbar
Jeg kan sagten bære begge pcér hvis det skulle være >hæhæ<
Jeg ved godt det ikke er det der menes

MVH
Henriette.

Fra : Hans

Dato : 29-05-04 19:28

Tournesol wrote:
> [...]
> må lægge den på en bærbar
> Jeg kan sagten bære begge pcér hvis det skulle være >hæhæ<

Det vil virke uden problemer.

/ Hans

Fra : Tournesol

Dato : 29-05-04 19:30

Hejsa

> Det vil virke uden problemer.

Tak Jeg er død træt af 98 !

MVH
Henriette.

Fra : /Ole

Dato : 29-05-04 20:06

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Tak Jeg er død træt af 98 !
>
> MVH
> Henriette.

Og hvem er ikke det?

Forøvrigt kan du bestille en cd fra Microsoft med alle opdateringer gratis
endda. jeg har ikke lige linket, men lidt søgning kan jo hjælpe

/Ole

Fra : Hans

Dato : 29-05-04 20:24

/Ole wrote:
> [...]
>
> Forøvrigt kan du bestille en cd fra Microsoft med alle opdateringer
> gratis endda. jeg har ikke lige linket, men lidt søgning kan jo hjælpe

http://www.microsoft.com/security/protect/cd/order.asp

Det varer et par uger inden man modtager den.

/ Hans

Fra : Tournesol

Dato : 29-05-04 20:26

Hejsa

> Og hvem er ikke det?

Dem der ikke ved bedre måske
98 er bare så ustabil!!!!!

> Forøvrigt kan du bestille en cd fra Microsoft med alle opdateringer gratis
> endda. jeg har ikke lige linket, men lidt søgning kan jo hjælpe

ok men det er vel lige så nemt at hente dem via nettet begge pcér er
tilsluttet nettet.

MVH
Henriette.

Fra : Hans

Dato : 29-05-04 22:06

Tournesol wrote:
> Hejsa

> Dem der ikke ved bedre måske
> 98 er bare så ustabil!!!!!

> ok men det er vel lige så nemt at hente dem via nettet begge pcér er
> tilsluttet nettet.

Fordelen ved cd'en er, at i får lukket de fleste sikkerhedsbrister inden i
går på nettet, og samtidig er det langt hurtigere at hente data fra cd'en,
end først at skulle downloade fra windows update. Cd'en finder selv ud af
hvilke opdateringer der mangler, og installerer dem automatisk, uanset om
det er win 98, 98.2, me, 2000 eller xp. Jeg synes helt klart den er værd at
vente på, selv om det tager et par uger at få den.

/ Hans

Fra : IcEmAn!

Dato : 29-05-04 22:25

"Hans" <email@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> vente på, selv om det tager et par uger at få den.

Kan bestille den til en mindre lovlig version også?

Fra : Hans

Dato : 29-05-04 22:33

IcEmAn! wrote:

> Kan bestille den til en mindre lovlig version også?

Du skal oplyse om navn og adresse, da MS ellers ikke ved hvor den skal
sendes til, men ud over det bliver der ikke spurgt om andet.

Samvittighedsspørgsmålet må jo nok siges at være OT her, så det vil jeg helt
overlade til dig.

/ Hans

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 29-05-04 22:37

Den Sat, 29 May 2004 23:24:34 +0200, "IcEmAn!"
<petersenk2004REMOVE@THIShotmail.com> skrev:

>Kan bestille den til en mindre lovlig version også?

Nej, så skal du ha' en kopi af den!

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-04 22:34

> Fordelen ved cd'en er, at i får lukket de fleste sikkerhedsbrister inden i
> går på nettet,

klip

> Jeg synes helt klart den er værd at
> vente på, selv om det tager et par uger at få den.

Så skal man godt nok vente længe med at komme på nettet...

Per.

Fra : Hans

Dato : 29-05-04 22:37

Per Olsen wrote:

> klip

> Så skal man godt nok vente længe med at komme på nettet...

Tjah - Man kan jo altid vende tingene tilstrækkelig mange gange så alt
bliver negativt. Det er en gratis service, take it or leave it.

/ Hans

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-05-04 23:50

Tournesol skriver:

> Dem der ikke ved bedre måske
> 98 er bare så ustabil!!!!!

Næh, ikke, hvis du fjerner IE og alt det andet skrammel der følger med
den (Active desktop osv).

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-05-04 19:20

Hans wrote :

> [...]

Det står der ikke Du må ikke lægge Windows på en bærbar (eller anden PC)
- men det må du med fx Office.

> Det vil virke uden problemer.

Hvad har du tænkt dig tøsen skal gøre, når hun skal registrere sin XP?
Jeg sidder tilfældigvis med en nyindkøbt Windows XP Pro som studielicens,
og her står der intet om at man kan installere på mere end én maskine.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk