Aborremose ved slagelse?
Fra : Lasse Jensen

Dato : 03-06-04 20:14

Er der nogen der kender en mose/sø i nærheden af slagelse, hvor man kan
tilbringe sommerdage med at mede efter aborrer? Helst med en venlig
losejer, som lader en fiske for et par øl... jeg er blevet for gammel til
at stikke af.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Jensen

Dato : 03-06-04 20:54

Tror du på julemanden? Der findes ikke venlige lodsejere, der lader en fiske
for et par øl... Der skal cool cash på bordet hvis man vil fiske..

Fra : Calle.

Dato : 03-06-04 23:33

Jensen wrote:
> Tror du på julemanden? Der findes ikke venlige lodsejere, der lader
> en fiske for et par øl... Der skal cool cash på bordet hvis man vil
> fiske..

Sikke da en gang vrøvl. Du har nok tirret dem, så de kræver penge for at
holde dig på afstand

--
Calle.

Fra : Jensen

Dato : 04-06-04 12:07

Okay hvor må du da fiske kvit og frit i nærheden af slagelse?

Fra : Jensen

Dato : 05-06-04 10:22

Du blev noget tavs Calle??? Er ellers ved at gå til af nysgerrighed over
hvor der er kvit og frit fiskeri i slagelse og omegn... Lyder næsten for
godt til at være sandt.

Fra : Calle.

Dato : 05-06-04 17:24

Jensen wrote:
> Du blev noget tavs Calle??? Er ellers ved at gå til af nysgerrighed
> over hvor der er kvit og frit fiskeri i slagelse og omegn... Lyder
> næsten for godt til at være sandt.

Nej, men jeg hentydede til at du skrev at der ikke fandtes venlige
lodsejere! det gør der da, måske ikke i nærheden af Slagelse, fordi I
sjælændere kan ikke lave noget uden at der skal penge indblandes.

--
Calle.

Fra : Jensen

Dato : 05-06-04 21:22

Hvorfor skrev du så det du gjorde i
dit første svar, når du jo så alligevel fortæller mig, at det er som jeg
skrev..

Fra : S. Jensen

Dato : 05-06-04 22:06

"Jensen" <maestrofjern@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor skrev du så det du gjorde i
> dit første svar, når du jo så alligevel fortæller mig, at det er som jeg
> skrev..

Ok, og hvis far er den stærkeste?
Og hvem af jer har den længste tissemand?

Fortsæt venligst diskussionen i en anden gruppe. Tak.

Fra : Jensen

Dato : 06-06-04 08:33

> Ok, og hvis far er den stærkeste?
> Og hvem af jer har den længste tissemand?

Det har jeg!

Fra : Calle.

Dato : 06-06-04 21:34

Jensen wrote:

> Det har jeg!

Ja, måske, men stadig ikke stor nok til at den kan kaldes pik.

--
Calle.

Fra : Michael Boysen

Dato : 06-06-04 22:04

Calle og Jensen skrev: (en masse ubrugeligt crap)

Undskyld mig drenge, men jeg kan godt forstå, at I vælger at være anonyme.
Fordelen er jo netop, at man kan genere andre mennesker, samt kaste om
sig med dårlige og ikke saglige argumenter, uden at skulle stå
personligt til ansvar.

Der findes en gruppe til mudderkastning, og der kan I møde ligesindede -
denne gruppe er for lystfiskere!

Venlig hilsen
Michael Boysen

Fra : Jensen

Dato : 07-06-04 09:41

Hvis du ellers bare ignorerede tråden døde den såmænd nok.. Men hvor finder
du den mudderkastnings gruppe?

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-04 09:54

On Mon, 7 Jun 2004 10:41:03 +0200, "Jensen" <maestrofjern@tdcadsl.dk>
wrote:

>Hvis du ellers bare ignorerede tråden døde den såmænd nok.. Men hvor finder
>du den mudderkastnings gruppe?

Bare følg efter nogle af de andre "lyst"fiskere herfra gruppen. Så
skal du nok finde mudderkastgruppen

Mvh. Brian
--
http://www.brinch.it - Life of Brian
Hent Webgallery V3 her.

Fra : Jensen

Dato : 07-06-04 10:10

Glæder mig som et lille barn til jeg finder den... =)
"Brian B. Christensen" <b r i a n s n a b e l a b r i n c h d o t i t> skrev
i en meddelelse news:g8b8c05qoj9ge2k16uoaaqijljrk70orae@4ax.com...

Fra : Michael Boysen

Dato : 08-06-04 23:25

Jensen wrote:

> Hvis du ellers bare ignorerede tråden døde den såmænd nok..

Det lader ikke til, at du ved hvornår grænsen for at blive pinlig er
overskredet, men den slags behøver man jo ikke bekymre sig om som anonym....

> Men hvor finder du den mudderkastnings gruppe?

Tror egentlig ikke det interesserer dig, men du finder den her:
dk.snak.mudderkastning

Hvis du vil lære lidt om at begå sig/dig i disse nyhedsgrupper, er
følgende side(r) rigtig gode:
www.usenet.dk

Med håb om bedring (og slut her fra)
Michael Boysen