Redigerbar ønskeseddel
Fra : Jan Z

Dato : 02-06-04 23:26

Hej (nu håber jeg det er det rette forum, ellers må i give mig et skub i den
rigtige retning)

Jeg skal have lagt min gamle mors ønskeseddel ud på nettet, hvilket er nemt
nok, men hvis hun nu skal kunne tilføje ting til listen, uden ftp upload mm.
hvad skal der så bruges.

En gæstebog kan til nød bruges med lidt omskrivning, men det eneste jeg er
interesseret i, er en tekstside hvori der kan rettes og tilføjes.

Nogle gode ider.

mvh / Jan

Fra : Anders Lund

Dato : 02-06-04 23:55

Jan Z wrote:
> [...]
>
> En gæstebog kan til nød bruges med lidt omskrivning, men det eneste jeg er
> interesseret i, er en tekstside hvori der kan rettes og tilføjes.

Jeg ville lave det i PHP.. så kan du lave en loginside til din mor, som
hun så kan bruge til at rette i hendes ønskeseddel.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Jan Z

Dato : 03-06-04 00:41

> Jeg ville lave det i PHP.. så kan du lave en loginside til din mor, som
> hun så kan bruge til at rette i hendes ønskeseddel.
>
> Anders L

Hvis man nu ikke er så velbevandret i PHP, hvad gør man så.

JZ.

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 03-06-04 03:23

> Hvis man nu ikke er så velbevandret i PHP, hvad gør man så.

Du kunne evt. prøve med ASP

--
Simon Moore Højer

Der er en skaber bag hver en kode...
Der er også en skaber bag vores klode!!!

Fra : thomas fagerholt

Dato : 03-06-04 07:11

Hej Jan

Du kunne bruge en lille webeditor, som jeg har skrevet i ASP. Du kan hente
den fra www.profiledit.dk/light . Det eneste du skal er at lægge filerne på
serveren (skal understøtte ASP) og så indsætte et span-tag på den side som
skal kunne editeres.

Thomas