edb-program til tegning af plan over have
Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 02-05-01 20:45

Er der nogen der har kendskab til noget sådant?

--
Jan Lehmann
Stenalderen 46

Fra : Klaus

Dato : 06-05-01 09:50

I så fald er jeg også interesseret.

Klaus

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 06-05-01 21:59

"news.inet.tele.dk" <jan_lehmann@ddf.dk> wrote in message

> Er der nogen der har kendskab til noget sådant?

Der ser ikke ud til at være meget af den slags, og det jeg har set kan
let erstattes af et hvilket som helst tegneprogram (i Word f.eks.)
hvorved du har sparet mindst $30.

Niels

Fra : Finn

Dato : 07-05-01 14:54

"news.inet.tele.dk" <jan_lehmann@ddf.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har kendskab til noget sådant?

Jeps

http://shop.sierra.com/IWCatSectionView.process?IWAction=Load&Merchant_Id=1&
Section_Id=21

Sierra complete landDesigner 6,0 er ok

Finn

Fra : E. Jensen

Dato : 07-05-01 18:17

Jeg vil anbefale at se på flg. side:

http://www.fdb.dk/merlin/tilbud.asp?type=Medlemstilbud&list_PagingMove=>&Lis
tAbsolutePage=1

Er du medlem af FDB kan du købe det for 149 kr. ellers må du vist påregne et
par hundrede kr. mere...... obs. programmet er på engelsk.

venlig hilsen

E. Jensen