Textbox i Form til Session
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 02-06-04 15:18

Hej NG

Jeg skal kunne skrive noget i en textbox, og sende det til en
Session, men det kan jeg ikke, kun hvis jeg skriver hvad der skal
stå direkte i Sessionen, hvad skal jeg gøre for at hente noget
fra en Textbox til en Session?

MVH
Martin Jørgensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : pepss

Dato : 02-06-04 15:26

"Martin Jørgensen" skrev

> [...]
> Session, men det kan jeg ikke, kun hvis jeg skriver hvad der skal
> stå direkte i Sessionen, hvad skal jeg gøre for at hente noget

Det skulle ikke være noget problem! hvad har du prøvet?

noget alá dette skulle kunne gøre det:
Session("NavnPåSession") = Request.Form("FeltNavn")

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 03-06-04 09:04

pepss wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
>
> Det skulle ikke være noget problem! hvad har du prøvet?
>
> noget alá dette skulle kunne gøre det:
> Session("NavnPåSession") = Request.Form("FeltNavn")

Hej Pepss

Hvordan får man så den til at skrive svaret af formen, jeg bruger
Response.Write, men det virker ikke.
Hvad skal jeg bruge i stedet for?

Fra : pepss

Dato : 03-06-04 11:21

"Martin Jørgensen" skrev

> pepss wrote

> Hvordan får man så den til at skrive svaret af formen, jeg bruger
> Response.Write, men det virker ikke.

det skulle det ellers gøre!
Response.Write Request.Form("FeltNavn")
eller
Response.Write Session("NavnPåSession")

får du en fejl?
hvis ikke får du nok ikke formen med over fra den anden side