Skærme
Fijala 3554
HP L2035.. Erfaringer søges.
Fra : K.

Dato : 02-06-04 18:28

Hvis der er nogen der har købt denne skærm, og vil fortælle lidt om deres
indtryk af den, ville det være lækkert.

Tak.'

Fra : Dr.Ralph

Dato : 03-06-04 09:34

> Hvis der er nogen der har købt denne skærm, og vil fortælle lidt om deres
> indtryk af den, ville det være lækkert.

Jeg har dens "søster" i 2 eksemplarer, der indeholder samme panel - Dell
2001FP - er meget tilfreds.

Kan både spille, grafik, tekst, inet - nok den mest versatile all round TFT
skærm på markedet lige nu.

Den er tæt på at være den bedste TFT til spil,
Den er tæt på at være den bedste TFT til farver,
Den er den bedste TFT på markedet til tekst (0,255 dotpitch)

Syntes også om designet - den tager sig langt pænere ud LIVE end på
billeder, hvilket jeg syntes er lige omvendt med Hp2035.

Men tror kun du kan blive meget glad for HP2035.

Nec 2080UX+ og Viewsonic Vp201s Makr II har ligeledes samme panel og stort
set samme egenskaber som Hp2035 og Dell 2001FP.
Kun designet og processor er til forskel.

Der har været en del klager over kvaliteten af samlingen på Dell 2001FP -
specielt dem produceret i Malaysia. Dell skulle nu have fået optimeret
kvalitetskontrollen - og de, der er lavet i Indonesien (mener jeg) skulle
være i gennemgående topkvalitet. Mine 2 er produceret der.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Brian Luckow

Dato : 03-06-04 20:46

> [...]
> kvalitetskontrollen - og de, der er lavet i Indonesien (mener jeg) skulle
> være i gennemgående topkvalitet. Mine 2 er produceret der.

Kan det være Kina du menere i stedet for Indonesion? For ellers så laver de
den godt nok mange steder i østen, for min april model er lavet i Kina.

Mvh., Brian Luckow