trenger hestebilder
Fra : Tonje

Dato : 02-05-01 20:06

Hei

Jeg holder på å lage en hesteside på internett og trenger hestebilder. Har
du bilde
du eller noen du kjenner har tatt (som ingen andre har copyright på) blir
jeg veldig
glad om du kan sende det til meg. Tusen takk for all hjelp.

Masse hestehilsner fra Tonje
walkman@c2i.net

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 03-05-01 02:35

Der kommer forhåbentligt et link engang!?

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Tonje

Dato : 03-05-01 22:38