Drivhusgødning...
Fra : Kristina

Dato : 01-06-04 19:45

Vi købte hus med tilhørende drivhus for 2½ år siden og i drivhuset var der
efterladt en dunk med "væksthusgødning". Jeg har først i år benyttet mig af
drivhuset (tomater og peberfrugt) og havde så tænkt mig at bruge det
efterladte gødning. Så læser jeg på dunken at det skal opbevares frostfrit
og det var det jo så ikke blevet i mindst 2 vintre...
Nu er mit spørgsmål så hvorfor det skal opbevares frostfrit og om det nu
ikke kan bruges?
Jeg er ikke lige så god til det med have og planter så jeg ser frem til lidt
"gødningslærdom"...
På forhånd tak
Kristina

Fra : Aksel

Dato : 01-06-04 20:27

"Kristina" <andrea@jubiipostFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke kan bruges?
> Jeg er ikke lige så god til det med have og planter så jeg ser frem til

Der kan udskilles noget bundfald som vil stoppe dyserne i
drypvandingsanlægget, det virker helt fint som normal plantegødning hvis du
vander det ud.

Hilsen Aksel