Stuebambus
Fra : Vanja Lauridsen

Dato : 01-06-04 14:39

Hej NG.

Nu håber jeg at det er den rigtige nyhedsgruppe, som jeg har fat i! Jeg har
et spørgsmål om en stuebambus, er der nogen der ved hvordan man holder den?
Jeg har 2 styks og den ene har jeg næsten lige købt, men den ser meget
vissen ud. Er det en plante som ikke må få for meget vand? Jeg vander den
ca. hver 2-3 dag.

----
På forhånd tak

Vanja Lauridsen

Fra : Helle Madsen

Dato : 01-06-04 15:40

Hej Vanja

En stuebambus må faktisk aldrig tørre ud.

Jeg plejer at vande mine hver-hver anden dag, men kan ikke holde liv i dem
særlig længe. Dog kan det være pga kattene gnaver dem ned ret hurtigt
(bruger stuebambus i stedet for kattegræs)

Hvis der er nogen herinde der er klogere på stuebambus så kom endeligt med
råd

/venlig hilsen

Helle Madsen