fejl ved kørsel af indsaet.asp
Fra : Simon Moore Højer

Dato : 31-05-04 18:23

Får denne fejl:

Error Type:
ADODB.Connection.1 (0x80004005)
SQLState: S1000 Native Error Code: 1146 [TCX][MyODBC]Table 'viborgip_dk.Session'
doesn't exist
/Simon_test_sog/indsaet.asp, line 21

Linje 19-22 (underligt nok er linie 21 denne: ' SQL sætning eksekveres)

strSQL = "Insert into Session (Brugernavn) values('" & Request.Form("Bruger") &
"')"

' SQL sætning eksekveres
Conn.Execute(strSQL)

--
Simon Moore Højer

Der er en skaber bag hver en kode...
Der er også en skaber bag vores klode!!!

Fra : pepss

Dato : 31-05-04 18:38

"Simon Moore Højer" skrev
> [...]
>
> Error Type:
> ADODB.Connection.1 (0x80004005)
> SQLState: S1000 Native Error Code: 1146 [TCX][MyODBC]Table

så er det nok fordi du ikke har oprettet tablen 'viborgip_dk.Session'

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 31-05-04 18:50

> så er det nok fordi du ikke har oprettet tablen 'viborgip_dk.Session'

både og... jeg har en tabel der hedder 'session' men prøvede at indsætte i
'Session'

Tak for hjælpen.