hente data og skrive link....
Fra : Simon Moore Højer

Dato : 31-05-04 17:51

Denne kode skriver ikke noget efter jeg har lagt den ud på internettet og den
ikke længere skal hente fra Access men i stedet fra mySQL.

<%

Dim strSQL
strSQL = "Select celle from login where id = " & session("membersite") & " "

Dim rs
set rs = Conn.execute(strSQL)

If Not rs.EOF Then

IF rs("celle") = "Ja" Then

Else

End If

End If

%>

hvis jeg kigger i kildekoden når jeg kører siden står der dette:

er der nogen der kan fortælle mig hvad der er galt. er det fordi at denne kode
'kun' virker med Access og skal se lidt anderles ud med myQL, eller er der en
anden grund?

--
Simon Moore Højer

Der er en skaber bag hver en kode...
Der er også en skaber bag vores klode!!!

Fra : Jan Vinten

Dato : 31-05-04 19:04

Hej Simon,

Hvor åbner du din database? (og i så fald - hvordan ser koden ud til det?)

/ Jan

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 31-05-04 19:08

"Jan Vinten" <svar@i.gruppen.tak> skrev i en meddelelse
> Hej Simon,
>
> Hvor åbner du din database? (og i så fald - hvordan ser koden ud til det?)
>
> / Jan

I linie 23-26:

ConnString
="Driver={MySQL};SERVER=localhost;DATABASE=viborgip_dk;UID=viborgip_dk;PASSWORD=
vision"
Set RS = server.CreateObject("ADODB.recordset")
Conn.Open ConnString