For Each Application???
Fra : pepss

Dato : 31-05-04 13:57

hejsa NG

jeg har nogle problemer med min chat (når man logger på gør der op til 30
sek. før siden kommer frem) for at finde du af hvor problemet er vil jeg så
gerne have udskrevet alle Application er køre på min side.
til det har jeg kikket på http://asp-faq.dk/article/?id=67 om at få
udskrevet alle forms men jeg kan ikke lige gemmen skue hvordan det skal se
ud for at jeg kan bruge den (hvis jeg da kan gøre det på den måde)

håber der er en der kan hjælpe lidt på vej!

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Mickey Petersen

Dato : 21-06-04 18:24

pepss wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]

> --
> Pepss
> Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?articleid=79

og flere brugbare funktioner, til at finde ud af lignende ting:

http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?mode=showchapter&chapter=12

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : pepss

Dato : 21-06-04 18:29

"Mickey Petersen" skrev

> [...]

> http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?articleid=79
>
> og flere brugbare funktioner, til at finde ud af lignende ting:

takker !det var da lige det der skulle til!