lck filer
Fra : BJ Autolakering

Dato : 02-05-01 19:16

bakser med nogle filer som jeg gerne vil slette, de ender med lck, men
de er tomme.
hvordan slættes disse?
at bruge delete virker ikke

bjarne

Fra : Jakob Nilsson

Dato : 03-05-01 08:19

"BJ Autolakering" <bjau@post8.tele.dk> wrote in message news:3AF04EF3.384C227D@post8.tele.dk...
> bakser med nogle filer som jeg gerne vil slette, de ender med lck, men
> de er tomme.
> hvordan slættes disse?
> at bruge delete virker ikke

Er det til Paradox?

I så fald skal du sikre dig at der ikke er nogen brugere, der anvender Paradox (eller en applikation der anvender Paradox).

Mvh.
Jakob

Fra : BJ Autolakering

Dato : 03-05-01 11:41

nej det er et program der hedder compuclock

Bjarne

Fra : Jakob Nilsson

Dato : 03-05-01 20:14

"BJ Autolakering" <bjau@post8.tele.dk> wrote in message news:3AF135D1.4F3179BD@post8.tele.dk...
> nej det er et program der hedder compuclock

Jeg kender ikke omtalte program, men jeg går ud fra at det samme måtte gælde her. Sørg for at der ikke er hverken andre brugere der
har dine .lck filer åbne eller at CompuClock programmer ikke anvender filerne (eventuelt ved at stoppe programmet, hvis muligt).
Ellers må du kontakte din leverandør af programmet - jeg går ud fra at det er www.sterna.dk eftersom de reklamerer med omtalte
program.

Mvh.
Jakob

Fra : Nils Lastein

Dato : 03-05-01 20:49

"BJ Autolakering" <bjau@post8.tele.dk> wrote in message
> bakser med nogle filer som jeg gerne vil slette, de ender med lck, men
> [...]

Du kan jo starte med at enten omdøbe eller flytte dem.... Det er lidt mindre
drastisk end sletning.

Nils