søger lidt hjælp
Fra : Henneman

Dato : 31-05-04 10:17

jeg har i lang tid prøvet på at lave et smart og ungt
banne til min hjemmeside .. men det går ikke så
godt ...

så jeg ville lige spøge om der var nogen der kunne lave
sådan et til få penge elle gratis (helst gratis)

jeg har i lang tid prøvet mig frem i
Photoshop .. men det bliver aldrig særlig smart

så derfor spøger jeg jer om i kunne lave sådan et

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 31-05-04 10:35

"Henneman" <henneman@privat.dk> wrote in news:40baf81c$0$427
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> [...]
>
> jeg har i lang tid prøvet mig frem i
> Photoshop .. men det bliver aldrig særlig smart
>
> så derfor spøger jeg jer om i kunne lave sådan et

Hvordan har udarbejdelse af bannere noget med ASP at gøre? Du bør spørge i
dk.edb.grafik, hvortil jeg sætter FUT, dvs svar på dette indlæg lander i
dén gruppe og ikke her.

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Programmer's code comment:
//It probably makes more sense when you're stoned.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 31-05-04 13:20

Jesper Stocholm skrev:

> Hvordan har udarbejdelse af bannere noget med ASP at gøre?

Korrekt indvending - bannere har "noget" med grafik at gøre, ikke
"noget" med asp.

> Du bør spørge i dk.edb.grafik,

Nej - ikke så vidt jeg kan se. Henneman spørger efter arbejdskraft
- det hører ikke til i en debatgruppe, men i en opslagsgruppe
(formentlig dk.opslag.stillinger).

[fut ignoreret da mit svar ikke er relevant i grafikgruppen]
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 31-05-04 13:49

> Nej - ikke så vidt jeg kan se. Henneman spørger efter arbejdskraft
> - det hører ikke til i en debatgruppe, men i en opslagsgruppe
> (formentlig dk.opslag.stillinger).

Han kunne nu også få nogle tips i gruppen til hvordan han kunne lave nogle
spændende bannere - evt. henvisninger til tutorials mv.

MVH Jonas (aka Juke)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 31-05-04 21:18

Jonas Schmeltz Aaberg skrev:

> Han kunne nu også få nogle tips i gruppen til hvordan han
> kunne lave nogle spændende bannere - evt. henvisninger til
> tutorials mv.

Bestemt - men det var ikke det han spurgte efter.
--
Jens Gyldenkærne Clausen