hvorfor virker det ikke...
Fra : Simon Moore Højer

Dato : 30-05-04 18:59

Efter jeg har oploadet siden til min webserver virker det ikke mere. Den sender
ikke automatisk videre til default.asp ligesom den plejer på min egen PC.

<head>

</head>

<%
Session.Abandon
%>

<%
response.redirect "default.asp"
%>

Hvorfor vil det ikke virke mere?

--
Simon Moore Højer

Der er en skaber bag hver en kode...
Der er også en skaber bag vores klode!!!

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-05-04 20:53

Simon Moore Højer skrev:

> Efter jeg har oploadet siden til min webserver virker det ikke
> mere. Den sender ikke automatisk videre til default.asp
> ligesom den plejer på min egen PC.

Får du nogen fejlmeddelelse? I givet fald hvilken?

(Tip - prøv at læse siden her: <http://asp-faq.dk/article/?id=41>)

[snip]

> <%
> response.redirect "default.asp"
> %>

Ovenstående bør i al fald give en fejl. Du kan ikke lave redirect
efter at du har skrevet html-kode ud til browseren (medmindre man
har aktiveret buffering). Hvis siden skal viderestille til en ny
side, så undlad at skrive html-koder i den - i det mindste før
redirect-linjen.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 30-05-04 22:24

> Får du nogen fejlmeddelelse? I givet fald hvilken?

Nej jeg får bare en blank side.

> [snip]

Har prøvet med en der kun ser sådan her ud:

<%
Session.Abandon
%>

<%
response.redirect "default.asp"
%>

men så får jeg bare en side hvor den tekst står

Fra : *XxX*

Dato : 31-05-04 13:03

Det er vel ikke en .htm side du kalder det hele fra??
Og er du sikker på at din server understøtter asp?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 31-05-04 13:17

Simon Moore Højer skrev:

> Nej jeg får bare en blank side.

Har du mulighed for at give et link til den?

Hvis ikke, så prøv at tjekke kildekoden på den blanke side - måske
ligger der noget skjult der.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 31-05-04 17:16

Ny virker det lige pludselig... undskyld besværet.