checke txt fil indhold
Fra : magr

Dato : 30-05-04 13:10

Hej ng

Jeg har lavet en lille auktion hvor folk kan byde på nogen ting

den skriver budet i en txt fil, så skal jeg have mit script til
at checke om det nye bud er større end det bud der allerede er
givet

hvordan får jeg den lige til det ??

håber der er nogen der kan hjælpe

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : F Funky Jensen

Dato : 30-05-04 17:50

"magr"
> [...]
>
> den skriver budet i en txt fil, så skal jeg have mit script til
> at checke om det nye bud er større end det bud der allerede er

Det kommer da an på hvordan din tekst fil ser ud, jeg forestiller
mig at der linie for linie er et bud, du kan så læse hver linie ind i et
array og så finde det største bud, men har du en god grund til ikke
at lægge data ind i en database ??

Tom F Jensen
FFSoft