Hvilken switchbox skal man vælge ???
Fra : Morpheous

Dato : 02-05-01 17:59

Hej

Jeg skal købe en switchbox til 4 pc'er til en skærm, men kender ikke så
meget til det.

Dog skal den være mekanisk, da de elektroniske er for dyre ....... men
hvilken skal man vælge ???

Jeg skal først og fremmest kunne bruge den til at skifte mellem en arbejds
pc og en der skal spilles på, og så er mit spørgsmål om man mister noget i
grafikken når man skal spille ???

Morpheous

Fra : "JeHj >>Hjørring

Dato : 03-05-01 11:37

Kabelbiksen anbefaler sig se www.kabelbiksen.dk der finder du Alt i kabler,
stik og underlige dimser, send mail hvis du ikke finder det du søger.
kabelbiksen@pcsmeden.dk

Kabelbiksen

Fra : Anders Lund

Dato : 03-05-01 13:12

Med et netparty jeg er en del af, har vi lige købt en switchbox. Dog
elektronisk, men den kostede kun 1700 kr(Det var et firma vi har nogle
kontakter til)
Hvd angår grafikken, er da (Næsten,,,,, jeg kan ikke se den) ingen forskel.
Vi brugere boxen til at switche mellen vores game servere, derfor kommer den
en gang imellem ud i noget hæftigt grafik. Og der er som sagt ingen
forskeld.

Mit råd er, køb en elektronisk hvis du har råd den er skide smart.

mvh
Anders Lund