sms
Fra : Spacemann

Dato : 02-05-01 17:32

nogen har eller ved hvordan man kan få en kode hvor man via en hjemmeside
kan sende sms helst gennem outlook.
der er en asp på www.html.dk, men den er lavet ud fra man har et komponent
på sin server - min hjemmeside har jeg ved mig selv. og jeg bruger analog x
server program.

kan man ændre koden så den henføre til ens outlook og sender den vej
igennem?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-05-01 17:59

Wed, 2 May 2001 18:31:59 +0200, skrev "Spacemann"
<spacemann_web@hotmail.com>:

>kan man ændre koden så den henføre til ens outlook og sender den vej
>igennem?

Og folk, som ikke har Outlook gør hvad?

Der er ingen grund til at poste til så mange grupper, du skal nok få
svar, hvis der er nogen der kan svare.

Vil man endelig poste til flere grupper, så bør man sætte fut til den
meste relevante gruppe, hvor svar så ender.

Læs venligst <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.

Fut: news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.