Hjælp til Rystende side (HTML)
Fra : Kenneth D. Nielsen

Dato : 28-05-04 11:39

Er der nogen der kan hjælpe mig med at få koden til en rystende
side i HTML. Jeg skal bruge det til en side på www.webbyen.dk.
Håber i kan hjælpe mig med det (det er også okay, hvis i skriver
til min mail).

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Raaby

Dato : 28-05-04 12:26

Kenneth D. Nielsen skrev bl.a.:
> [...]
> side i HTML. Jeg skal bruge det til en side på www.webbyen.dk.
> Håber i kan hjælpe mig med det (det er også okay, hvis i

Du kan lave det i javascript. Eller du kan højre klikke på denne
side og bruge koderne fra den.
http://www.raaby.dk/orgasme.htm

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : from south

Dato : 28-05-04 17:36

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.indvalid> skrev i en meddelelse

> Du kan lave det i javascript. Eller du kan højre klikke på denne
> side og bruge koderne fra den.
> http://www.raaby.dk/orgasme.htm

Og du glemte at fortælle at man skal starte IE op, for at se hvad du
mener. Mvh Knud

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-04 21:02

In news:40b76a83$0$257$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
from south <and@mand.invalid> typed:
> Og du glemte at fortælle at man skal starte IE op, for at se hvad du
> mener. Mvh Knud

Tjah... Eller Firefox 0.8, Netscape 7.1 eller en gammel Netscape 4.79!

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Inger Helene Falch-J~

Dato : 28-05-04 21:03

from south wrote:
> "Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.indvalid> skrev i en meddelelse

> Og du glemte at fortælle at man skal starte IE op, for at se hvad du
> mener. Mvh Knud

Hva? Den virker fin-fint i Mozilla Firefox (denne gangen skrudde jeg på
javascript, for dette så litt morsomt ut)!

--
Inger Helene Falch-Jacobsen
http://home.online.no/~ingerfaj/

Fra : Lars Raaby

Dato : 29-05-04 07:35

Inger Helene Falch-Jacobsen skrev bl.a.:

> Hva? Den virker fin-fint i Mozilla Firefox (denne gangen
> skrudde jeg på javascript, for dette så litt morsomt ut)!

Jeg er da glad for at du syntes den er sjov. Om det så er rigtig
nok det den fortæller ja det skal vi vist ikke snakke om i denne
gruppe. :)))
Siden blev lavet for flere år siden sådan lidt for sjov til min
lillesøster.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 29-05-04 15:06

Lars Raaby wrote:

> Siden blev lavet for flere år siden sådan lidt for sjov til min
> lillesøster.

En rystende oplevelse

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-05-04 23:02

Mikkel Z. Herold skrev:

> Tjah... Eller Firefox 0.8, Netscape 7.1 eller en gammel
> Netscape 4.79!

I nyere udgaver af Mozilla kan man vælge hvor meget javascript skal
have adgang til - bl.a. om et script skal kunne flytte og ændre på
størrelsen af et vindue. Hvis man har fjernet denne tilladelse, vil
scriptet ikke virke.
--
Jens Gyldenkærne Clausen