Skærme
Fijala 3554
Er det bondefangeri ?
Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 26-05-04 12:15

Multimedia Experten sælger 14 dages garenti bevis til 300kr. som dækker
E.V.T Pixelfejl som opdages indenfor perioden de første 14 dage efter købet.
http://m-e.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=40546

Hvorfor ikke spare de 300kr. Og gør brug af de 14 dages retur ret man har
som køber over nettet eller er der noget jeg har overset ?

Venligst Glenn.

Fra : Nic

Dato : 26-05-04 12:43

> [...]
>
> Hvorfor ikke spare de 300kr. Og gør brug af de 14 dages retur ret man har
> som køber over nettet eller er der noget jeg har overset ?

Næ. det er korrekt. Brug din returret.

Fra : N_B_DK

Dato : 26-05-04 15:19

In news:<40b482d4$0$162$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>
Nic <emailxyznifo@fogh.com> wrote:

> Næ. det er korrekt. Brug din returret.

Almindelige forretninger er ikke pålagt at tage varen tilbage på samme måde
som de er ved fjernkøb, så nej det er ikke korrekt, men det er et jura
spørgsmål. så jeg futter dertil (det betyder at evt. svar kommer i
dk.videnskab.jura)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 26-05-04 15:19

Fra : ReC

Dato : 26-05-04 16:22

"Glenn Hagedorn" <glennh@fjernesenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvorfor ikke spare de 300kr. Og gør brug af de 14 dages retur ret man har
> som køber over nettet eller er der noget jeg har overset ?

Det er korrekt... Men sagen er nok den at websiden afspejler hvad de kan
tilbyde i deres butikken også. Derfor kan det i nogle tilfælde være meget
godt med sådan en, hvor netop du ikke har returret