mos på eternittag
Fra : Jesper G.

Dato : 25-05-04 12:16

jeg mangler en god ide til hvordan jeg nemmest får renset mit tag. er der
noget jeg kan sprøjte på eller lign.

jesper

Fra : H.S.

Dato : 25-05-04 14:18

"Jesper G." <pimpf@mail.dk> skrev i en meddelelse
> jeg mangler en god ide til hvordan jeg nemmest får renset mit tag. er der
> noget jeg kan sprøjte på eller lign.

Clorin og vand sprøjtet ud med en forstøver.

Efter 1 uge kan du 'feje' det hele af taget.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-05-04 14:26

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> wrote in message
> "Jesper G." <pimpf@mail.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Clorin og vand sprøjtet ud med en forstøver.

Virker det samme på et plankeværk malet Svensk Rød, men med meget grønt
algebevoksning ?

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : H.S.

Dato : 25-05-04 14:46

> Virker det samme på et plankeværk malet Svensk Rød, men med meget grønt
> algebevoksning ?

Umiddelbart vil jeg da mene det giver det samme, selvom et plankeværk er
lodret - men prøv det - evt en højtryksrenser (på plankeværket altså).

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 25-05-04 14:31

On Tue, 25 May 2004 13:16:25 +0200, "Jesper G." <pimpf@mail.dk> wrote:

>jeg mangler en god ide til hvordan jeg nemmest får renset mit tag. er der
>noget jeg kan sprøjte på eller lign.

en klorinopløsning - lad den sidde til mosset er død og fej det ned
med en kost.

KS