Film-afspilning??
Fra : Kurt Dunder

Dato : 25-05-04 09:21

Hej

Jeg har lige fået en Compaq Deskpro EN PII 450 MHz med 128 mb ram forærende.
Denne er der ly- og grafik-kort på bundkortet. Kan jeg gøre mig noget håb om
at afspille film på den i bare nogenlunde kvalitet med en eller anden
linux-distribution (FC1, mandrake, movix2, gentoo eller andet)?
Eller er det et spørgsmål om at smide nogen flere ram i og eventuelt et
grafik-kort med tv-out selvfølgelig også med en god sjat hukommelse og så
bare lægge den mest brugervenlige distribution ind?

Dunder

Fra : Lasse Jensen

Dato : 26-05-04 06:44

Kurt Dunder wrote:

> [...]
> eventuelt et grafik-kort med tv-out selvfølgelig også med en god sjat
> hukommelse og så bare lægge den mest brugervenlige distribution ind?

Hvis dit grafikkort bare er understøttet, så burde der ikke være nogen ko
på isen.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]