"RockMozart - Odense" <rockmozart@mail-FUCKSPAM-.dk> skrev i en meddelelse
news:40b1ea80$0$217$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Det er rigtigt... Men idéen var ikke at få den vildeste racer, da jeg
også
> har mit kørekort at tænke på. Så en 65km/t (som den render nu) var
> ønskeligt, men uden mislyde.
Er du nu også sikker på det ;)
Ej. Synes du skulle kigge efter et nyt cylinderkit. Mener
www.thansen.dk
sælger org. lovlige komplette cylinder kits
Og hvis du nu skulle være til lidt mere fart så findes der tre kit jeg lige
kan komme på. TP Trophy, Malossi Sport og Polini Sport hvoraf TP Trophy er
det kvikkeste og billigste, Malossi og Polini minder en del om hinanden men
Polini er vidst dyrest. Disse kits kan smides på uden du skal ændre på andet
end en større dyse i karburatoren (måske liiidt lettere ruller) og så ellers
montere det der er med til kittet (topstykke, cylinder, stempel evt.
membranblade og tændrør)
Samtidig med er cylindrene af støbejern og er god for mindst lige så mange
km som dit lovlige kit og du får den ekstra acceleration der kan hjælpe dig
væk fra evt. farlige situtaioner (det er sq nemt at blive klemt/glemt mellem
bilerne på en spinkel 2 hjuler)
Du kan heller ikke høre at sådan et kit bliver monteret da du kan beholde
lovlig filter og udstødning.
www.speed-line.dk og
www.scooter-racing.dk forhandler vist disse kits...
> Alternativt kan jeg jo måle cylinderen, og få fat på et stempel+ringe som
> passer det nuværende... Jeg har ikke haft cyl skilt af, så jeg ved ikke i
> hvilken stand cylinderen er... Men evt. kunne jeg jo fremskaffe en ny
Anskaf dog en ny. Reservedelspriserne er ofte så lave på sådanne dele at en
renovering ofte knapt kan betale sig..
Mvh.
Hans-Jacob
Piaggio Zip, TP Trophy, 17.5 Dell'o, Prestigio, Carbon plader, 21 studs og
lidt andet godt