Ny portal om kirker og teologi
Fra : Christian Pedersen

Dato : 23-05-04 16:42

Hej alle,

Jeg tror at denne nyhedsgruppe vil være det rigtige sted at
gøre opmærksom på en ny kirke- og teologiportal, som jeg er
ved at opbygge.

www.teologinet.dk

Efter at have arbejdet på siden et stykke tid, er den
nu ved at tage form. Ideen er at opbygge en side der
afspejler et så bredt udsnit af dansk kirkeliv og
teologi som muligt. Dette gøres ved et bruger system,
hvor brugerne (det er gratis - selvfølgelig!) selv kan
bidrage med nyheder, artikler og bogomtaler (plus dele
dokumenter med de andre brugere). På denne måde skulle
der gerne opstå en portal med et væld af teologiske
artikler og nyheder.

Det er en chance for alle for at lufte deres tanker og
samle det hele eet sted, så man ikke skal surfe rundt
til 100 forskellige hjemmesider for at finde artikler,
nyheder, specialer osv.

Med andre ord: så er det tid til at få skrivebordsteologien
op af skuffen og ud på nettet.

Jeg har brug for jeres hjælp til at gøre siden så god
som muligt! Kom meget gerne med kommentarer, ideer,
kritik osv. til siden!

Som I kan se, så afspejler siden pt. mest mine egne
interesster, men dette skulle meget gerne ændre sig,
når I kommer med jeres bidrag.

Teologinet.dk udbygges hele tiden med nye funktioner
for brugerne og nye sektioner med indhold.

Seneste nye på Teologinet er et debatforum, hvor man
bl.a. kan finde sin teologiske macth!

Venlig hilsen,

Christian Pedersen

Fra : Masseiah@paradis.tdc~

Dato : 23-05-04 17:24

Ros, så godt arbejde

Ole

Fra : Christian Pedersen

Dato : 24-05-04 02:24

<Masseiah@paradis.tdcadsl.dk> wrote in message news:<40b0d004$0$141$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Ros, så godt arbejde
>
> Ole

Tak skal du have!

Der er lige lagt nogle flere jokes på under "humor" - hvis det var noget.

Christian

Fra : Christian Pedersen

Dato : 29-05-04 02:36

Nu er det også muligt at få sin helt egen blog på teologinet.dk - gratis!

Se blog.teologinet.dk