Blokere alle fra et bestemt domæne i Outlo~
Fra : Georg

Dato : 22-05-04 20:57

Hej i gruppen
Jeg mener at have læst, at hvis man blokerer en afsender i i Outlook Express
og så redigerer afsenderen så det der står foran @, så vil alle fremtidige
spammails fra domænet også blive blokeret.
Er det rigtigt??

F. eks. hvis jeg har sørensen@stofanet.dk blokeret og redigerer den til
@stofanet.dk, så vil alle fremtidige mails fra stofanet.dk blive blokeret.

MVH

Georg

Fra : Gevaldi

Dato : 22-05-04 22:23

Georg skriblede:
> [...]
> Express og så redigerer afsenderen så det der står foran @, så vil
> alle fremtidige spammails fra domænet også blive blokeret.

Ja

> F. eks. hvis jeg har sørensen@stofanet.dk blokeret og redigerer den
> til @stofanet.dk, så vil alle fremtidige mails fra stofanet.dk blive
> blokeret.

Ja.

Der findes en ng hvor der sidder en masse
eksperter i netop OE, så derfor bør spg.
vedr. denne mail klient stilles der.

OE er jo ikke en del af Office pakken.

--
/Gevaldi

Fra : Georg

Dato : 23-05-04 00:23

Det var et gevaldigt svar, som man siger hvor jeg stammer fra hvis noget er
godt. Jeg skynder mig at futte videre.

Mvh

Georg