Videoklip fra DR-1 og TV-2
Fra : Hans

Dato : 22-05-04 08:26

På det seneste får jeg fejlmeldinger når jeg vil se TV-avisen fra TV-2 og
DR-1
.. For DR-1 er errormeddelelsen:
Error: Windows Media Player cannot play the file because the server is not
responding. If you entered a URL or path to play the file, verify that it is
correct. If you clicked a link to play the file, the link may not be valid.

Hvad er der galt og hvad skal jeg gøre ??

---

Fra : TC

Dato : 23-05-04 03:02

"Hans" <> skrev i en meddelelse
> [...]
> correct. If you clicked a link to play the file, the link may not be valid.
>
> Hvad er der galt og hvad skal jeg gøre ??

Har du prøvet, at deaktivere din firewall?
De kan ind imellem blokere for streaming media, både "Real" og "Windoze"

Tommy