[Fatal Error] Unable to build. License is~
Fra : Esben Piltoft

Dato : 21-05-04 09:27

Jeg får ofte denne besked flere gange (dvs. mellem 0 og 3 gange) om
ugen når jeg skal til at kompilere.

Jeg har prøvet at installere min version af delphi på flere
forskellige maskiner for at prøve at finde ud af om det bare er min PC
der er noget i vejen med. Men fejlen går igen på 3 forskellige
maskiner (2 x XP Pro og 1 x 2K).

Inden jeg sender en brok mail til Borland kunne jeg godt tænke mig at
vide om jeg er den eneste der har dette problem (??).

Eller om der er nogen der har en løsning på problemet ??

Fejlen ser altid sådan ud:

[Fatal Error] Unable to build. License is invalid or has expired.
[Error] Project1.dpr(2): Declaration expected but end of file found

Og den Delphi jeg bruger er Version 7.0 (Build 8.1), så jeg har
opdateret den med den (meget) længe ventede opdatering (som dog heller
ikke retter alle de fejl jeg er faldet over).

Det skal også nævnes at det sket uanset om den installerede version er
registreret eller ej. Når man har betalt 8000,- for den burde man vel
kunne forvente at den i det mindste ikke brokkede sig over en udløbet
licens....

--
Esben

Fra : Kurt Bilde

Dato : 21-05-04 16:03

Hej Esben !
Esben Piltoft wrote:
> Inden jeg sender en brok mail til Borland kunne jeg godt tænke mig at
> vide om jeg er den eneste der har dette problem (??).

Send en mail til Borland asap! Det er det bedste du kan gøre !

-Kurt