Word vil ikke skrive æøå ordentlig???
Fra : MAndersen

Dato : 21-05-04 08:13

Mit word office xp vil pludselig ikke skrive æøå ordentlig, i Times New
Roman.
I arial er det ok.

Bogstaverne står næsten oven i hinanden, og det ser ikke godt ud. Jeg har
ikke installeret nyt.

Et bud på hvad det kan skyldes?

MAndersen

Fra : MAndersen

Dato : 21-05-04 08:40

"MAndersen" <ups@post.uk> skrev i en meddelelse
> [...]
> I arial er det ok.
>
> Bogstaverne står næsten oven i hinanden, og det ser ikke godt ud. Jeg har

Jeg har lukket og genstartet computeren, nu virker det.

MAndersen

Fra : Neuhafen

Dato : 26-05-04 10:08

Der ligger en opdatering der løser dette problem på MS hjemmeside...

Kør MS update, vælg OFFICE UPDATE...