Program til Palm
Fra : Dorf

Dato : 02-05-01 07:29

Daw NG

Jeg vil høre om nogen af Jer kender et godt program til Linux til min
PalmIIIx

MVH
/dorf

X-postet til dk.edb.system.lomme-pc

Fra : Claus Ladekjær Wilso~

Dato : 04-05-01 21:55

Dorf wrote:

> Daw NG
>
> Jeg vil høre om nogen af Jer kender et godt program til Linux til min
> [...]
jeg bruger jpilot, som er vældig godt. Fordi jeg har en m100, skal den
engang imellem resettes/batterier skiftes og det kan jpilot ikke klare, så
der må jeg ty til et par install-user og xfer -r kommandoer.
jpilot findes som rpm bl.a. til mandrake, men den kompilerede også fint på
min maskine. Min version er 0.99, så der kommer vel snart en 1.00