Heinz Bruhn
Fra : Henrik

Dato : 19-05-04 19:15

Er der nogle herinde der har erfaringer med muremester Heinz Bruhn jeg har
lige set ham i TV avisen.
Og jeg må da indrømme at tanken om at sparer 2 til 500,000 er lokkende.

MVH
Henrik
Jeg har sat artiklen fra TV syd herunder !

Billige byggematerialer i Tyskland
13. maj 2004 06:00 Syd

Der er masser af penge at spare ved at købe byggematerialer i
udlandet, f.eks. Tyskland. Det har murermester Heinz Bruhn fra Ringkøbing
konstateret og han praktiserer det derfor i stor stil.
En rundringning Radio Syd har lavet viser også, at f.eks. cement er
meget billigere i Tyskland end i Danmark. Hvor 40 kilogram cement i et
byggemarked i Flensborg kan købes for knap 27 kroner, så koster en
tilsvarende sæk cement mellem 70 og 90 kroner i et dansk byggemarked.

Det får dog ikke de danske byggemarkeder til at købe cementen i
Tyskland, for - som de siger - så er kvaliteten ikke den samme.

Det afviser murermester Heinz Bruhn dog:

- Kvaliteten er mindst lige så god i Tyskland, siger murermesteren.

Også i Konkurrencestyrelsen undrer man sig over, at der ikke i højere
grad bliver importeret byggematerialer fra udlandet.

Fra : Aksel

Dato : 19-05-04 20:56

> [...]
>
> Det afviser murermester Heinz Bruhn dog:
>
> - Kvaliteten er mindst lige så god i Tyskland, siger murermesteren.

Jeg har aldrig hørt at tyskerne har problemer med at deres huse falder
sammen på grund af dårlig cement.

Hilsen Aksel