Rsync
Fra : news.sunsite.dk

Dato : 19-05-04 12:58

Jeg har et gentoo mirror til at stå. Det har virket upåklageligt i lang tid,
men pludselig kan jeg ikke bruge rsync mere, den kommer med følgende fejl:

"rsync: failed to connect to www.ibiblio.org: Cannot assign requested
address
rsync error: error in socket IO (code 10) at clientserver.c(88)"

Hvad skal det betyde ???

Fra : kristina

Dato : 20-05-04 17:25

news.sunsite.dk ÐÉÛÅÔ:
> [...]
> men pludselig kan jeg ikke bruge rsync mere, den kommer med følgende fejl:

Jeg har samme problem. jeg har lige instaleret gentoo pa* 2 pc er men jeg
kan kun instalere det mest besale, den vil ikke hente xfree86 og ligende
hj?m. min siger at der er min ejen ip adresse der har n?gtet adgang.

Fra : andy

Dato : 20-05-04 21:37

kristina skrev:
> [...]
> jeg kan kun instalere det mest besale, den vil ikke hente xfree86 og
> ligende hj?m. min siger at der er min ejen ip adresse der har n?gtet
Dette er taget fra www.gentoo.org
sa* de er opm?rksomt pa* problemet

We are currently experiencing some problems with the server that hosts
the master portage tree for Gentoo Linux. We are working to rectify the
problem as soon as possible, but anticipate at least a few more hours of
downtime. In the mean time, please avoid syncing your portage tree via
the emerge sync command. Our apologies for the troubles.

update: Service should be largely restored now, though traffic seems to
be high on most mirrors because of the outage. The cause of the problem
seems to be localized to some filesystem corruption on the root partition.